MrBjoern Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 (endret) Takk Arinomi. Fint å høre ^^ Så... får bare håpe litt på at denne noen jeg skriver til, kommer over innlegget selv en dag edit Underpants: Det er skrevet i OpenOffice, uten installerte ordbøker for rettskrivning, så... jah Eplefe: Trist er det nok. Men jeg overlever da dette Endret 7. februar 2008 av mrbjoern Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Wtf, Schnell tror jeg heter Vidun. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 jeg legger meg god natt folkens Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Hvilket område bor du i? Æsj, jeg drakk nettop hostesaft. Hostesaft er godt. Et område på Lørenskog som blir kalt "Dollartoppen/Dollaråsen". Jævla latterlig spør du meg. Hehe, Dollaråsen har vi i Hamar og.. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Jeg har lyst på pasta quattro formaggie! (Eller noe sånt ...) Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Hmm... jeg fant ut at jeg blir litt dyp om kveldene jeg. =/ Har oppdatert bloggen min, for første gang på over ett år nå. oO link jeg føler med deg Halvor....det var bra skrevet, det skal du ha....ble nesten litt rørt av å lese det blogg innlegget Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Men bare NESTEN, så du beholder din manndom. Tøffe karer blir ikke rørt, nemlig. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 jeg føler med deg Halvor....det var bra skrevet, det skal du ha....ble nesten litt rørt av å lese det blogg innlegget Da kan du også få kose deg med at det er en del av livet mitt for tiden Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Jeg har lyst på pasta quattro formaggie! (Eller noe sånt ...) You and me both brother Har ikke spist noe annet en bolle hele dag. Var på date og sett Planet Terror og Nattsvermeren, og hun hadde jommen ikke kjøpt snacks Labbert! Men PT var bra Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Planet Terror? Hva handler den om? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 jeg føler med deg Halvor....det var bra skrevet, det skal du ha....ble nesten litt rørt av å lese det blogg innlegget Da kan du også få kose deg med at det er en del av livet mitt for tiden bah...kjipt, jeg håper for all del at det ordner seg....men skole imorgen, så tenker jeg tar kvelden....Husk furumo imorgen Oo Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Herregud, jeg burde legge meg jeg og. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 siste halvdel av Grindhouse-dealen. Handler om Zombier og big ass guns, direkte glad vold og bra manus Staring: Bruce Willis, Rosie McGowan, Freddy Rodrigez and that iraki dude from Lost Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 siste halvdel av Grindhouse-dealen. Handler om Zombier og big ass guns, direkte glad vold og bra manus Staring: Bruce Willis, Rosie McGowan, Freddy Rodrigez and that iraki dude from Lost Heftig! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Iknow ting man opplever i PT -kastrering -lemlesting -en SYYYYK marskingevær som amputese -Bruce Willis(always a pluss) eneste som ikke var bra med denne filmopplevelsen var mangel på snacks og drikke, samt at damen var litt for uinntresang Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Den er ship. Man må ha en eske med baconsnacks og en svær Fanta for å nyte en film ordentlig. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Iknow! Damen brøt the moviesnack ettiketen! Noe som før meg til undre om det i hele tatt er noe vits med second date Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Nei se! Daniel, du er her Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Svarte SATAN så godt det er å laxe foran PC-en med et par øl, WoW og japansk metal. Etter 13 laaaaaaaaaaaange timer på jobb. Helg og Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Klokka er snart ett og jeg skal opp kl 07:00 i morgen. Gah Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg