Underpants Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Hva er speiderhagl? Dritgode lakrisdrops man får kjøpt i bøtter på danskebåten. De har sånn pulver uttapå som er så deilig og hele greia er bare orgasmeeh ... Du er ond! Sjokoladeeeeeh Jeg vet! Jeg skal leve på sjokolade, lakris, cola og BSG hele helga! BSG? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Jeg skal leve på ingenting i helgen. Luft og kjærleik. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 BSG? Battlestar Galactica Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 BSG? Battlestar Galactica Ååja, da skal jeg leve på One Piece. Deilig å være syk, da slipper jeg å være sosial hele tia. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Ååja, da skal jeg leve på One Piece.Deilig å være syk, da slipper jeg å være sosial hele tia. Sosial...? That does not compute! Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Ååja, da skal jeg leve på One Piece.Deilig å være syk, da slipper jeg å være sosial hele tia. Sosial...? That does not compute! Jeg har laget hjemmeside mens jeg har vært syk. Du ka lese masse om meg og sånn! Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Jeg har laget hjemmeside mens jeg har vært syk. Du ka lese masse om meg og sånn! Når jeg er syk ligger jeg i senga med laptopen og lærer meg C++, hadde jeg bare vært syk oftere så hadde jeg lært mer Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Jeg skal leve på ingenting i helgen. Luft og kjærleik. Kan jeg være med? Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Jeg har laget hjemmeside mens jeg har vært syk. Du ka lese masse om meg og sånn! Når jeg er syk ligger jeg i senga med laptopen og lærer meg C++, hadde jeg bare vært syk oftere så hadde jeg lært mer Hva er C++? Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Satan hvor irriterende live album er, filmer er greit for da ser man hva som skjer, men live album suger . Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 (endret) *ops* Endret 7. februar 2008 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Hva er C++? Programmeringspråk, ganske interesant faktisk Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Jeg har laget hjemmeside mens jeg har vært syk. Du ka lese masse om meg og sånn! Når jeg er syk ligger jeg i senga med laptopen og lærer meg C++, hadde jeg bare vært syk oftere så hadde jeg lært mer Hva er C++? Programmeringsspråk . Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Hva er C++? Programeringsspråk, på lik linje med C, C#, Pascal, Python... jah Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Da har mamma gitt meg en jobb, jeg skal teste ut noen spill for å sjekke om de er bugget og om manualen stemmer . Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Hva er C++? Programeringsspråk, på lik linje med C, C#, Pascal, Python... jah Åja, selvfølgelig ... =P Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Hmm... jeg fant ut at jeg blir litt dyp om kveldene jeg. =/ Har oppdatert bloggen min, for første gang på over ett år nå. oO link Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Hmm... jeg fant ut at jeg blir litt dyp om kveldene jeg. =/ Har oppdatert bloggen min, for første gang på over ett år nå. oO link Det der... var bare direkte vakkert. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Hmm... jeg fant ut at jeg blir litt dyp om kveldene jeg. =/ Har oppdatert bloggen min, for første gang på over ett år nå. oO link Kjempebra! Men en del skrivefeil da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg