Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Fishermans Friend er farlig. Er så til de grader lett å bli avhengig av den friske følelsen man får i hele luftveissystemet. Kan knaske nedpå en hel pakke på en dag jeg. ^^ Men heldgivis kjøper jeg det så sjeldent at det ikke blir noe problem. Men det er godt de gangene jeg kjøper det.

Prøve i latin altså. Slett ikke verst. Hvorfor lærer du deg latin da? Noen spesiell grunn til det? Eller er det bare for å lære et språk?

Man får vissnok også en frist følse om man putter dem opp i anus.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Sååå enig.

Lakris er digg!

Sitter nå med en eske speiderhagl eller hva nå det heter, det er godt :love:

Lakris! *få vann i munnen*

Husker jeg var i Sverige. Jeg kjøpte en godispose med lakris, og en annen med sjokolade og sure ting :love:

Har vi en med lakrisfetish her? *Humre*

Joda, den med lakris er god den også. Kommer på en god tredjeplass blant alle FF-ene.

Lakris er utrolig godt!

Lenke til kommentar

De få gangene jeg spiser "godis" er det vepsebol og andre sure kuler og drops det går i. Var ikke uvanlig at jeg hadde skrapt/svidd bort all huden i ganen etter et kinobesøk før i tiden. Spesielt lite digg å drikke appelsinjuice etterpå. Føltes som om noen helte saltsyre på ganen min. ^^ Men jeg gjorde det selvfølgelig alltid alikevel.

Endret av Snorre
Lenke til kommentar
Godnatt!

Jungelvræl eller noe sånt er digg! Sånne salte aper. *sikle*

Nå må jeg innom butikken etter skolen i morgen og se om de har det :dribble:

Jeg har godtelov! :cry:

Må bare si eeen ting til før jeg legger meg ^^

Det beste med speiderhagl og andre småå lakrisgreier er å stappe hele kjeften full :D

DET er godt det :wee:

*Mimre fra sommerferien* :wee:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...