Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ser ikke poenget med tyggekapsler uansett, tranpiller skal du liksom svelge unna - at de smaker AIDS er bare litt ekstra insentiv.

Uansett, prøve i morgen.

Nominativ -us -a -i -ae

Akkusativ -um -am -as -os

Genitiv -i -ae -orum -arum

Dativ -ae -o -is -is

Ablativ -a -o -is -is

Vokativ -us = -e

Imperativ Divide-

^ følgende regle looper i mitt sinn.

GOD NATT.

Lenke til kommentar
Hostesaft er farlig.

Tullprat. Norsk hostesaft finnes ikke skadelig. Kjenner en som drakk en flaske som om det skulle vært brus, og det ofte.

Han lever ennå.

Snorre: Du kan drikke deg stein på det.

Så alt man kan bli stein av er farlig?

Dessuten inneholder ikke norsk hostesaft de stoffene.

Endret av _Magnus_
Lenke til kommentar

Prøve i hva da? Jeg tror ikke helt jeg klarer å ressonere meg fram til hvilket språk det der skulle være. Tror ikke det er alkohol i hostesaft nei. Men det finnes hostesafter som inneholder mildt bedøvende stoffer. Blant annet fikk en kamerat av meg beskjed om ikke å kjøre bil etter å ha drukket hostesaft. Husker ikke hvilket stoff som virket bedøvende, men men.

Endret av Snorre
Lenke til kommentar

Fishermans Friend er farlig. Er så til de grader lett å bli avhengig av den friske følelsen man får i hele luftveissystemet. Kan knaske nedpå en hel pakke på en dag jeg. ^^ Men heldgivis kjøper jeg det så sjeldent at det ikke blir noe problem. Men det er godt de gangene jeg kjøper det.

Prøve i latin altså. Slett ikke verst. Hvorfor lærer du deg latin da? Noen spesiell grunn til det? Eller er det bare for å lære et språk?

Endret av Snorre
Lenke til kommentar
Fishermans Friend er farlig. Er så til de grader lett å bli avhengig av den friske følelsen man får i hele luftveissystemet. Kan knaske nedpå en hel pakke på en dag jeg. ^^ Men heldgivis kjøper jeg det så sjeldent at det ikke blir noe problem. Men det er godt de gangene jeg kjøper det.

Bare den med citrius-smak som er god og pakkene er også så barske!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...