Eplefe Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Snorre: Du kan drikke deg stein på det. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Ser ikke poenget med tyggekapsler uansett, tranpiller skal du liksom svelge unna - at de smaker AIDS er bare litt ekstra insentiv. Uansett, prøve i morgen. Nominativ -us -a -i -ae Akkusativ -um -am -as -os Genitiv -i -ae -orum -arum Dativ -ae -o -is -is Ablativ -a -o -is -is Vokativ -us = -e Imperativ Divide- ^ følgende regle looper i mitt sinn. GOD NATT. Lenke til kommentar
BakerHansen Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 (endret) Hostesaft er farlig. Tullprat. Norsk hostesaft finnes ikke skadelig. Kjenner en som drakk en flaske som om det skulle vært brus, og det ofte. Han lever ennå. Snorre: Du kan drikke deg stein på det. Så alt man kan bli stein av er farlig? Dessuten inneholder ikke norsk hostesaft de stoffene. Endret 7. februar 2008 av _Magnus_ Lenke til kommentar
Hellemyr Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Er det alkohol i hostesaft? Har ikke drukket det siden jeg var bitteliten, jeg blir aldri syk lengere Lenke til kommentar
-Redhead- Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Ja, er jo det da ^^ Men den jeg har med lakrissmak er ikke god kanskje det finnes flere.? men du skal ikke skamme deg over det da... jeg er ikke helt god selv heller da Skamme meg? Haha, aldri Jeg er rar og liker det^^ De gale har det godt vettu Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 (endret) Prøve i hva da? Jeg tror ikke helt jeg klarer å ressonere meg fram til hvilket språk det der skulle være. Tror ikke det er alkohol i hostesaft nei. Men det finnes hostesafter som inneholder mildt bedøvende stoffer. Blant annet fikk en kamerat av meg beskjed om ikke å kjøre bil etter å ha drukket hostesaft. Husker ikke hvilket stoff som virket bedøvende, men men. Endret 7. februar 2008 av Snorre Lenke til kommentar
Hellemyr Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Jeg har 2 prøver på tirsdag i samme fag og jeg trenger ike å øve fordi jeg får 5+ til 6 uansett på dem. Haha, jeg har kliserhjerne Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Snorre: Du kan drikke deg stein på det. og ulempen er? Skamme meg? Haha, aldri Jeg er rar og liker det^^De gale har det godt vettu godt du ikke gjør det da man er den man er, og ingen andre Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Fishermans Friend med citrius-smak er godt. Og pillene jeg fikk av legen smaker banan. Lenke til kommentar
WIP-Slettes-Gh79d3mO Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 (endret) Nå legger jeg meg, for hjernen min trenger hvile. Så får dere kose dere med hostesaft Hallo Epletyv Hade Endret 7. februar 2008 av WIP-Slettes-Gh79d3mO Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Snorre: Du kan drikke deg stein på det. og ulempen er? At du ikke alltid er klar over at du kan det. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 *henge opp tøy og legge seg* natta da tøser Lenke til kommentar
Hellemyr Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Fishermans Friend med citrius-smak er godt. Og pillene jeg fikk av legen smaker banan. Fluor piller med smilefjes på er godt. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 (endret) God natt! EDIT: Endret 7. februar 2008 av Underpants Lenke til kommentar
WIP-Slettes-Gh79d3mO Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Fluor piller med smilefjes på er godt. Lillebroren min satte fast en sånn en opp i nesen sin en gang Lenke til kommentar
Licht Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Prøve i hva da? Latin! Lingua Deorum etc. (kasus er riktig, kjønnet er sikkert feil, siden jeg ikke gadd å slå opp lingua 8D) \o Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 (endret) Fishermans Friend er farlig. Er så til de grader lett å bli avhengig av den friske følelsen man får i hele luftveissystemet. Kan knaske nedpå en hel pakke på en dag jeg. ^^ Men heldgivis kjøper jeg det så sjeldent at det ikke blir noe problem. Men det er godt de gangene jeg kjøper det. Prøve i latin altså. Slett ikke verst. Hvorfor lærer du deg latin da? Noen spesiell grunn til det? Eller er det bare for å lære et språk? Endret 7. februar 2008 av Snorre Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Fishermans Friend er farlig. Er så til de grader lett å bli avhengig av den friske følelsen man får i hele luftveissystemet. Kan knaske nedpå en hel pakke på en dag jeg. ^^ Men heldgivis kjøper jeg det så sjeldent at det ikke blir noe problem. Men det er godt de gangene jeg kjøper det. Bare den med citrius-smak som er god og pakkene er også så barske! Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Mja, liker nå solbær (black currant) best jeg da. Den har en smak ingen av de andre kan måle seg med. Selv om Original også er ganske god. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg