Snorre Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Blir kalt det av de som bor der, eller av de som bor i området rundt? Latterlig fordi det er selvforhøyelse, eller fordi det er å se ned på andre? Lenke til kommentar
WIP-Slettes-Gh79d3mO Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Blir kalt det av de som bor der, eller av de som bor i området rundt? Latterlig fordi det er selvforhøyelse, eller fordi det er å se ned på andre? Kalt det av andre. Det blir bare kalt det. Er nesten som de fra "ghettoen" mobber oss. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Hvilket område bor du i? Æsj, jeg drakk nettop hostesaft. Hostesaft er godt. Nei! Legen sa jeg måtte bruke det så må nok vende meg til det. Et område på Lørenskog som blir kalt "Dollartoppen/Dollaråsen". Jævla latterlig spør du meg. Haha! xD Lenke til kommentar
WIP-Slettes-Gh79d3mO Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Nei! Legen sa jeg måtte bruke det så må nok vende meg til det. Det er godt! Spesielt den nam-nam-hostesaften med lakrissmak Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Nei! Legen sa jeg måtte bruke det så må nok vende meg til det. Det er godt! Spesielt den nam-nam-hostesaften med lakrissmak Nei, yuckie yuck! Det smaker søt bæsjesprit! Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Det er godt! Spesielt den nam-nam-hostesaften med lakrissmak den er goood Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Hva skjer med at alt skal smakstilsettes her i verden. Tran tyggekapsler med jordbærsmak, hostesaft med lakrissmak. Tåler ikke ungdommen litt harsk smak iblant? Må alt "sugar coat"-es? :-P Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Det er vel ikke tilfeldigvis noen hyggelige forumbrukere som har en skjerm å låne meg, så slipper jeg å bruke Live Ubuntu? *prøve å se søt ut* Lenke til kommentar
WIP-Slettes-Gh79d3mO Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Hei! Jeg har ikke noe imot tran! Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Hostesaft er djevel-vann Lenke til kommentar
-Redhead- Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Det er godt! Spesielt den nam-nam-hostesaften med lakrissmak den er goood Den er æsj Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 - Den er æsj du er bare rar du Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 (endret) Eneste skikkelige måten å ta tran på er flytende, rett fra skje. Selvsagt fungerer det også å spise fisk, som jo inneholder tran. Men for oss som ikke er så glad i fisk er tran en god løsning. :-) Og hva er farlig med hostesaft Eplefe? Endret 7. februar 2008 av Snorre Lenke til kommentar
WIP-Slettes-Gh79d3mO Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 du er bare rar du Nei, det er tungen hennes sin skyld (sier vi). Lenke til kommentar
Hellemyr Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Har ikke noe prinsippielt mot sosser uansett hvor de kommer fra. Men jeg synes det er rart at de betaler tre ganger så mye for klær i forhold til oss andre, når klærene mest sannsynlig produseres av de samme fabrikkene i Kina. Det er jo ikke akkurat slik at det har noe å si om klærne heter J. Lindberg eller Selected vel? Jeg ville ikke tro at verken det ene merket eller det andre er noe bedre laget enn det andre. Forskjellen er vel i pris, utsende (til dels) og kundegruppe. Hvorfor la det coste når man kan få det til en tredjedel av prisen? Nå finnes det selvsagt markante forskjeller i kvalitet på noen merker. Det sier seg selv at håndproduserte lærstøvler produsert på en skofabrikk i Italia med to hundre års erfaring holder bedre kvalitet enn et masseprodusert merke produsert i Kina gjør. Men situasjonen er vel neppe slik i de aller fleste tilfeller. Yess! Korrekt! Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Og hva er farlig med hostesaft Eplefe? Det er laget av fisk, fisk bor i havet, all søppel og kloak ender opp i havet. Case closed Lenke til kommentar
-Redhead- Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 -Den er æsj du er bare rar du Ja, er jo det da ^^ Men den jeg har med lakrissmak er ikke god kanskje det finnes flere.? Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Tran kan jeg drikke helt uten problemer! Drakk det alltid da jeg var liten og syntes faktisk det var godt. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Ja, er jo det da ^^ Men den jeg har med lakrissmak er ikke god kanskje det finnes flere.? men du skal ikke skamme deg over det da... jeg er ikke helt god selv heller da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg