Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Det er bare bra med "grammar-nazitzier" da. Det er irriterende når folk skriver feil hele tiden.

Både ja og nei. Det er ikke bra med "grammar-nazis" som påpeker hver minste feil i hvert eneste innlegg. Antar at det kan være en grei definisjon på en "grammar-nazi". Derimot er det ingen ting i veien for å sende en høflig PM til den aktuelle bruker, og påpeke skrive- og gramatikkfeilene og be brukeren om å skjerpe seg litt.

Eller gjøre dette, få resultater delvis, men allikevel frekk holdning og ikke mulighet til å inrømme noe?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er ingen som har sagt at bærum er det værste stedet, jeg snakker om mine erfaringer jeg har med folk i det distriktet som jeg har oppfattet som...vel...ekte "bærumsosser" og iløpet av de 2 årene jeg jobbet der (november 2007) så kan jeg ikke tro at det har forrandret seg SÅ mye..

hvor man jobber, og hva man jobber som har sikkert endel og si angående bildet man får av de forskjellige...

jeg drev da endel med utgraving til nybygg og lignende der, og da er det som regel hos sossene, som vi alle elsker og hate :love:

Lenke til kommentar
En ville tro at siden en var avkommet til madonna så hadde hun i alle fall fått ordnet øyenbrynene sine littegranne. Damn...de der er jo nesten værre en mine jo.

Og da er det ille! :p

Da er det ille jah. Damn...jeg har nesten unibrow :p

Det er ikke SÅ ille.. *patpat* :yes:

Lenke til kommentar

Det er det store problemet med folk og messenger idag. De har rett og slett så mange kontakter at de knapt husker hvem som er hvem. Det hjelper selvsagt ikke at noen bytter messenger-nick en gang i uken eller oftere. Nei, takke seg til. Jeg har nøyd meg med å legge til noen få priviligerte brukere fra forumet, samt noen andre i de sammenhenger der jeg mener det er nødvendig.

Lenke til kommentar
Familien til onkelen min bor i Bærum. Kusina mi som går i tredje-klasse eller noe sånt, går med merkeklær pga. gruppepress.

Det gjør de forsåvidt her og. Lillebroren min går bare i 4. klasse, men han skal absolutt ha björnborg-boxere, DC-genser, Lacoste-sko og deodrant/parfyme. Det er helt sykt. Og bestevennen til lillebroren min driver å ser ned på de som ikke bruker merkeklær på skolen sin. Det er alt for ille, og jeg vet seriøst ikke hvor de får det ifra.

Lenke til kommentar
Det gjør de forsåvidt her og. Lillebroren min går bare i 4. klasse, men han skal absolutt ha björnborg-boxere, DC-genser, Lacoste-sko og deodrant/parfyme. Det er helt sykt. Og bestevennen til lillebroren min driver å ser ned på de som ikke bruker merkeklær på skolen sin. Det er alt for ille, og jeg vet seriøst ikke hvor de får det ifra.

*føle seg truffet*

jeg har björnborg-boxere, Lacoste-sko, og Lacoste parfyme :(

Lenke til kommentar
Familien til onkelen min bor i Bærum. Kusina mi som går i tredje-klasse eller noe sånt, går med merkeklær pga. gruppepress.

Fy a meg! Du bor i Bærum, ikke sant?

Det er syke greier! Ikke tilfedighet at onkelen min er advokat heller tenker jeg.

Lenke til kommentar

Latterlig! Når jeg var i skolealder var aldri gruppepresset så stort. Riktignok var det en periode på mellomtrinnet/ungdomskole hvor bukse med dollar-merke på var "in", men mer var det ikke. Store deler av barneskolen gikk de fleste guttene med treningsbukse og treningsjakke av typen glatt. Veldig populært faktisk. Selv gikk jeg med olabukse, t-skjorte og genser. Skal nevnes at jeg hadde en Tommy Hilfigger-genser på ungdomskolen. Men det var vel det "beste" av merkeklær jeg hadde.

Lenke til kommentar

Shite.. Jeg brukte bare h&m, cubus, kappahl osv frem til ca 8 klasse jeg. Også Husker jeg at det var en eller to med mobil i 8., og når vi gikk i 10. hadde plutselig alle untatt en eller to fått mobil.. Nå om dagen får de jo mobil når de er sånn 5 eller noe..

Lenke til kommentar

*host* Bærum *host* :tease:

Lenke til kommentar

Det er syke greier! Ikke tilfedighet at onkelen min er advokat heller tenker jeg.

Nei, bor faktisk ikke i Bærum. Er drit irriterende at folk fra andre skoler går og sier det de tror de vet om folka fra det området jeg bor i. Det virker kanskje som det er ille, men jeg ser på det som egentlig normalt. Det er helt sykt at til og med læreren min visste hva området ble kalt. Og han mener at vi er en spesiell klasse osv oO

Lenke til kommentar

Nei, bor faktisk ikke i Bærum. Er drit irriterende at folk fra andre skoler går og sier det de tror de vet om folka fra det området jeg bor i. Det virker kanskje som det er ille, men jeg ser på det som egentlig normalt. Det er helt sykt at til og med læreren min visste hva området ble kalt. Og han mener at vi er en spesiell klasse osv oO

Hvilket område bor du i?

Æsj, jeg drakk nettop hostesaft. :sick:

Lenke til kommentar

Har ikke noe prinsippielt mot sosser uansett hvor de kommer fra. Men jeg synes det er rart at de betaler tre ganger så mye for klær i forhold til oss andre, når klærene mest sannsynlig produseres av de samme fabrikkene i Kina. Det er jo ikke akkurat slik at det har noe å si om klærne heter J. Lindberg eller Selected vel? Jeg ville ikke tro at verken det ene merket eller det andre er noe bedre laget enn det andre. Forskjellen er vel i pris, utsende (til dels) og kundegruppe. Hvorfor la det coste når man kan få det til en tredjedel av prisen?

Nå finnes det selvsagt markante forskjeller i kvalitet på noen merker. Det sier seg selv at håndproduserte lærstøvler produsert på en skofabrikk i Italia med to hundre års erfaring holder bedre kvalitet enn et masseprodusert merke produsert i Kina gjør. Men situasjonen er vel neppe slik i de aller fleste tilfeller.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...