Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Neineinei, dette var helt bevisst. Jeg gidder ikke å poste i en Schnell-tråd, jo fortere den dør, jo bedre.

joker_clap.gif

Endelig noen som har skjønt at man skal bare la slike forumtroll holde på.

Ja, faktisk. Er det noe jeg hater aller mest her i verden er folk som tror at alle fra Bærum går med sossebånd, lys olabukse fra JL med strikk nederst og en piqueskjorte. Det er ikke sånn! Vedder på at hvert bygd/tettsted har uansett sånne.
Selvsagt, til og med det lille bortgjømte stede jeg bor på har slike personer. Men du kan ikke nekte for at det er en del utav de i akkurat det området? ;)

Skjønner hva du mener, alle er ikke slik og jeg vet det, er akkurat på samme måte som enkelte tror at vi nordlendinger ikke gjør noe annet en å drikke oss dritings å drar på fiske..

Shit, er det mer ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Noen mennersker har tydelige problemer med å utøve normal folkeskikk på internett ja. Forsåvidt bedre at de oppfører seg som drittunger på internett (fora, dm-klienter, kommentar-funksjoner m.m) der man tross alt kan gjøre noe med det, enn i det virkelige liv hvor de blir en pine og plage.

@ Skarstad: "Atte hva?" "Osloenser" høres jo slett ikke bra ut. Fungerer ikke å legge på "enser" på et ord som slutter på en vokal. Derimot fungerer det bedre på ord som slutter på konsonant. Men lending er det vel greit å bruke på "sluttepåvokal"-ord. Men men, jeg skal ikke kverulere.

Endret av Snorre
Lenke til kommentar
Selvsagt, til og med det lille bortgjømte stede jeg bor på har slike personer. Men du kan ikke nekte for at det er en del utav de i akkurat det området? ;)

Skjønner hva du mener, alle er ikke slik og jeg vet det, er akkurat på samme måte som enkelte tror at vi nordlendinger ikke gjør noe annet en å drikke oss dritings å drar på fiske..

Gjør dere ikke det da? :tease:

Men til alvor; Det blir likevel litt dumt å si at alle Bæringer er sånn, for de har faktisk forandret seg mye. Hvis du har vært på tur i Oslo Øst, vil du se at ungdommer fra Årvoll, Lindeberg, Furuset etc er mye verre. Det er faktisk sant, selv om alle velger å tro at Bærum er versteplassen.

Lenke til kommentar

Å GUD!

Schizofreni, med episodiske paranoide psykoser

Du styres av bisarre tanke- og adferdsforstyrrelser. Kognitive vrangforestillinger og hallusinatoriske følelsesmønstre utpreger seg i ditt sjeleliv. Fornemmelsen av konstant ekstern forfølgelse av og innbilte komplotter mot deg forvirrer din personlighet.

18.57% har falt innenfor denne kategorien.

i knew it.. lol.

verste er at det er sant :S

Endret av Kexxy er sexxy!
Lenke til kommentar

Gjør dere ikke det da? :tease:

Men til alvor; Det blir likevel litt dumt å si at alle Bæringer er sånn, for de har faktisk forandret seg mye. Hvis du har vært på tur i Oslo Øst, vil du se at ungdommer fra Årvoll, Lindeberg, Furuset etc er mye verre. Det er faktisk sant, selv om alle velger å tro at Bærum er versteplassen.

Familien til onkelen min bor i Bærum. Kusina mi som går i tredje-klasse eller noe sånt, går med merkeklær pga. gruppepress.

Lenke til kommentar

Er ingen som har sagt at bærum er det værste stedet, jeg snakker om mine erfaringer jeg har med folk i det distriktet som jeg har oppfattet som...vel...ekte "bærumsosser" og iløpet av de 2 årene jeg jobbet der (november 2007) så kan jeg ikke tro at det har forrandret seg SÅ mye..

Lenke til kommentar

Endelig noen som har forstått at Schizofreni ikke er det samme som spaltet personlighet. Gud om flere forstod det. Spaltet personlighet kan komme som et resultat av Schizofreni, men det er også mulig å være schizofren uten å ha spaltet personlighet. /End babling about correct use of terms.

Edit: For å snu litt på det. Når ble internett legen din Kexxy? ;-)

Edit 2: Og som en av psykologiforeleserne ved UIB sa. Mange mennesker innbiller seg at de har psykiske problemer, selv om de ikke har det. Er svært populært å lese og teste seg selv vha. bøker og internett for så å stille diagnose på seg selv. Men dette er altså en svært dårlig løsning. Spesielt fordi mange av de symptomene som gjerne peker til et psykologisk problem også ikke trenger å ha noe med problemet å gjøre. Jaja.

Endret av Snorre
Lenke til kommentar
En ville tro at siden en var avkommet til madonna så hadde hun i alle fall fått ordnet øyenbrynene sine littegranne. Damn...de der er jo nesten værre en mine jo.

Holy hell, det ligner på mora (det er ikke nødvendigvis positivt)! Og dæven for noen svære bruskebryn på henne og, damn!

Se på gliset, det er helt likt, øynene også. Hudfargen er eneste forskjellen, bortsett fra hårveksten :wee:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...