Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Brunkrem er buruglestygt. Er en del som overdriver så inni helsike også. Har sett mange som er direkte unaturlig brune i trynet. Vi snakker brun-oransje.

Det redder jo ikke liv heller, det er heller solarium som tar liv, men da skal du ta MYE!

tror du postet i feil tråd ;)

Lenke til kommentar
Brunkrem er buruglestygt. Er en del som overdriver så inni helsike også. Har sett mange som er direkte unaturlig brune i trynet. Vi snakker brun-oransje.

Det redder jo ikke liv heller, det er heller solarium som tar liv, men da skal du ta MYE!

tror du postet i feil tråd ;)

Neineinei, dette var helt bevisst. Jeg gidder ikke å poste i en Schnell-tråd, jo fortere den dør, jo bedre.

Lenke til kommentar

Godt jeg ikke er bergenser av opphav, men derimot oslolending. Kan kanskje være noe i at bergensere og folk i omegn er noe frekke. Jeg har ikke noen evidens som gir meg rett til å si noe om det sånn egentlig. Men man treffer jo på frekke folk overalt egentlig.

Lenke til kommentar
Vet nesten hvordan du har det. Sitter her selv på en laptop uten skjerm med en lang ledning til en knøttliten 17" skjerm. Resten av skjermen på laptopen røyk. Heldigvis er det sånn "force second screen" ting på laptopen.

Hadde jeg hatt en ekstern skjerm hadde jeg vært overlykkelig, da kunne jeg brukt min egen laptop (skjermen på den knuste i høst og min 3. laptop fungerer ikke tastaturet på :cry:

Lenke til kommentar
Neineinei, dette var helt bevisst. Jeg gidder ikke å poste i en Schnell-tråd, jo fortere den dør, jo bedre.

joker_clap.gif

Endelig noen som har skjønt at man skal bare la slike forumtroll holde på.

Ja, faktisk. Er det noe jeg hater aller mest her i verden er folk som tror at alle fra Bærum går med sossebånd, lys olabukse fra JL med strikk nederst og en piqueskjorte. Det er ikke sånn! Vedder på at hvert bygd/tettsted har uansett sånne.
Selvsagt, til og med det lille bortgjømte stede jeg bor på har slike personer. Men du kan ikke nekte for at det er en del utav de i akkurat det området? ;)

Skjønner hva du mener, alle er ikke slik og jeg vet det, er akkurat på samme måte som enkelte tror at vi nordlendinger ikke gjør noe annet en å drikke oss dritings å drar på fiske..

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...