Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

De tror det er en del av Trøndelag helt til de blir innkalt til milltærtjeneste ved bardufoss/setermoen

:!: Der ser du. Søringer er så søte.

Pai: Ikke diskriminere Bærumsfolk. Noen bor der til de er 4 år, og blir fine personer allikevel. :ph34r:

Men Kibs må stikke. Det var den der fascisme-prøven i morgen. Snakkes.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
hadde jeg slikket ræv, så hadde du merket varmen fra pusten min... men har jobbet sammen med / jobber sammen med endel av de, og har etterhvert fått ett ganske gått inntrykk av de... skal jeg diskreminere noen, så blir det bærum :)
Ikke uten grunn at det ble laget en sang/uttrykk eller hva faen en skal kalle det at "hvis en skal ha driten bort ifra oslo så lager man enveiskjøring til bærum"

Strengt tatt så må jeg vel si meg litt enig med deg. Etter å ha jobbet på 1881 å snakket med UHORVELIG mye folk derifra så skjønner jeg godt hvorfor det uttrykket ble laget

Lenke til kommentar

Ah, PCen min sluttet å virke i går men fant en fungerernde Ubuntu disk så jeg er endelig tilbake, å bruke Wiien til Mail/MSN er ikke veldig gøy forresten, men hei allesammen :)

SkolePC så jeg kan ikke formatere den og jeg har ikke tastatur til den andre maskinen min :hm:

Lenke til kommentar
Strengt tatt så må jeg vel si meg litt enig med deg. Etter å ha jobbet på 1881 å snakket med UHORVELIG mye folk derifra så skjønner jeg godt hvorfor det uttrykket ble laget

I min tid som maskinførere... så merket jeg meg en ting eller to om bærum selv...

en huseier med respekt for seg selv, har alltid en advokat eller 2, han kan heller ikke la oss jobbe i fred uten og mase høl i hue på oss, og naboene ser bare tomt forbi når de passerer... helt til de kommer sammen med sin egen advokat for og klage...

Lenke til kommentar

Er det noe vi mennesker er flinke til er det å generalisere. Aaah, the glory of generalisation. Man må jo bare elske at alle nordlendinger er alkoholikere, at alle bærumsgutter går med bandana, at alle bergensere er frekke, at alle samer har reinsdyr etc etc. Listen fortsetter i det evige. Men det som er artig er at forholdet mellom alkoholfordelingen i landet er akkurat motsatt av hva folk tror. Det er flere folk i Sør-Norge jevnt over som har alkoholproblemer enn nordlendinger jevnt over med samme problem. Mange sørlendinger har jo det for seg at om man går over Finnmarksvidda, sitter den første samen man møter på og drikker sprit. *Riste oppgitt og betenkt på hodet*

Lenke til kommentar
..skal jeg diskreminere noen, så blir det bærum :)

NEI!

Nei traff man et sårt punkt her frøken? :)

Ah, PCen min sluttet å virke i går men fant en fungerernde Ubuntu disk så jeg er endelig tilbake, å bruke Wiien til Mail/MSN er ikke veldig gøy forresten, men hei allesammen :)

SkolePC så jeg kan ikke formatere den og jeg har ikke tastatur til den andre maskinen min :hm:

Vet nesten hvordan du har det. Sitter her selv på en laptop uten skjerm med en lang ledning til en knøttliten 17" skjerm. Resten av skjermen på laptopen røyk. Heldigvis er det sånn "force second screen" ting på laptopen.
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...