Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Jeg forstår de ja, men det er noe som kindoff mangler..jeg vet ikke hva det er fornoe.
Jeg trodde det var humoren. Så motbeviste NgZ det for meg. Han er halvt nordlending, da, så det kan være noe der. Men ellers så vet jeg ikke.. Bortsett fra sunn fornuft og null respekt for nordlendinger, noe jeg til en viss grad kan forstå. Det at de har respekt for hverandre er dog absolutt ikke forståelig.
Null respekt for nordlendinger? Hvem er det du prater om nå som ikke har det? Søringene?
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Noen som har forslag til tema jeg kan ta opp i neste blogginnlegget mitt? Til nå har jeg skrevet om lekmannens og medias syn på psykologi, og hva psykologi egentlig handler om. Videre har jeg skrevet om piratkopiering, torrents og en del misoppfatninger rundt dette emnet. Har dessuten skrevet om den norske skole i forfall, og hva som kan forbedres. Til slutt har jeg skrevet om lidelsen tinnitus (øresus), en del årsaker til lidelsen og litt om en behandlingsmetode for denne.

Så hva foreslår dere jeg skriver om nå? Har tenkt litt på å skrive om det nye datadirektivet til EU, men føler ikke at jeg har fått satt meg helt godt nok inn i det. Noen andre tema som kan være interessante?

Why It Would Kick Arse To Be A Piece Of Chewing Gum That Has Been Chewed A Little Bit But Not Too Much.

http://www.fullyramblomatic.com/essays/chewgum.htm

Lenke til kommentar
Lønnen var vel på 90 kroner (lønnsstige hvor lønn stiger etter hvor mange arbeidstimer du har). Jeg hadde jo langt mer enn dette i kassen på Meny. Og jobben på Meny var langt mer givende. Når det gjelder arbeidsmiljø tviler jeg ikke på at det er helt greit hos dem. Men når man bruker store deler av arbeidsdagen på å snakke i telefon med mange gretne og noen hyggelige folk, blir det ikke mye tid til koseprat med sine kolleger. Så det var nok også avgjørende for min del. For ikke å snakke om vel lite pause for en såpass lang arbeidsdag.

med den lønna, så kan jeg veldig godt forstå det :) hos meg fikk vi 148.50 for samme jobben...

Lenke til kommentar
Så hva foreslår dere jeg skriver om nå? Har tenkt litt på å skrive om det nye datadirektivet til EU, men føler ikke at jeg har fått satt meg helt godt nok inn i det. Noen andre tema som kan være interessante?

Du kan hive deg på den latterlige store mengden valgkampen i USA blir dekket i forhold til valg ellers omkring i verden når det blir avholdt valg i de forskjellige landene.

Lenke til kommentar
Null respekt for nordlendinger? Hvem er det du prater om nå som ikke har det? Søringene?

Ja, søringene. Okei, ikke null. Men tydeligvis lite.

Jeg er søring, og har respekt for dere Nordlendinger, og finnmarkinger for den saks skyld... jeg synes faksisk dere er ganske ålreite dyr jeg :wee:

Lenke til kommentar

*Humre* @ Eplefe. Joa, men det krever vel litt spesiell research. :-P

@ b-real: Ingen dum ide! Får se om jeg ikke skal gjøre litt research om det. Ettersom jeg er arbeidsløs for tiden har jeg jo litt ekstra tid for hånd.

Endret av Snorre
Lenke til kommentar

Ja, søringene. Okei, ikke null. Men tydeligvis lite.

Jeg er søring, og har respekt for dere Nordlendinger, og finnmarkinger for den saks skyld... jeg synes faksisk dere er ganske ålreite dyr jeg :wee:

Hva med trøndere ?

Lenke til kommentar
*Humre* @ Eplefe. Joa, men det krever vel litt spesiell research. :-P

@ b-real: Ingen dum ide! Får se om jeg ikke skal gjøre litt research om det. Ettersom jeg er arbeidsløs for tiden har jeg jo litt ekstra tid for hånd.

Neii, i hvert fall ikke for den første.
Lenke til kommentar
Jeg har mine øyeblikk :wee:

Men legg bare merke til det hvordan norske media har fotfulgt denne amerikanske valgkampen og lite/intet om valg i andre land.

Greit, det er enkelt materiale å hente da, hvilket annet media har så mye om valgene sine en amerikanerene når de har f.eks hollywood og hele den smørja der bak seg.

Jeg legger merke til at du ikke nevner Troms. :p
De tror det er en del av Trøndelag helt til de blir innkalt til milltærtjeneste ved bardufoss/setermoen
Lenke til kommentar
Hva med trøndere ?

det var ett bevist valg :)

Du er nå søt når du sleiker ræv :wee:

hadde jeg slikket ræv, så hadde du merket varmen fra pusten min... men har jobbet sammen med / jobber sammen med endel av de, og har etterhvert fått ett ganske gått inntrykk av de... skal jeg diskreminere noen, så blir det bærum :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...