Addan Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 men eg må stikkje!!! skal dusje har gløymd heilt av å dusje på 4 dagar!! (i know ) digg... *host, host* Lenke til kommentar
WIP-Slettes-Gh79d3mO Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 mrbjoern: epletyv meiner det er uhygiensk viss dei ikkjer er ca så dyre og frå dolce gabbana Ja, vel. Så finn et innlegg fra en tråd der jeg faktisk skriver at jeg synes det er uhygienisk å ikke bruke underbukser som er dyre og er fra D&G. Nå! Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 mrbjoern: epletyv meiner det er uhygiensk viss dei ikkjer er ca så dyre og frå dolce gabbana Epletyv skrev nettop at hun kjøper undertøyet sitt på H&M, så vidt jeg vet, selger de ikke D&G der. Om det er av noen spesiell interesse Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 espen pai: ja men eg kjempar for bærekraftig utvikling og prøvar og begrense forburket mitt Lenke til kommentar
WIP-Slettes-Gh79d3mO Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Kan du sikkert gjøre men da vil jeg tro at du vil bruke mye tid på å lese deg opp hva som har blitt skrevet. Nei, da gjør jeg heller engelskleksene mine. Lenke til kommentar
Addan Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 (endret) Fy faderullan underpants ... nå som vi var kommet forbi og liksom var ferdig med grammar-nazizene så kommer du. Du klarer ikke å la være ? Du klarer ikke å la være selv? MÅ du ta alt seriøst? ikke hvis det er et problem for deg Endret 7. februar 2008 av Addan Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 (endret) Lønnen var vel på 90 kroner (lønnsstige hvor lønn stiger etter hvor mange arbeidstimer du har). Jeg hadde jo langt mer enn dette i kassen på Meny. Og jobben på Meny var langt mer givende. Når det gjelder arbeidsmiljø tviler jeg ikke på at det er helt greit hos dem. Men når man bruker store deler av arbeidsdagen på å snakke i telefon med mange gretne og noen hyggelige folk, blir det ikke mye tid til koseprat med sine kolleger. Så det var nok også avgjørende for min del. For ikke å snakke om vel lite pause for en såpass lang arbeidsdag. Endret 7. februar 2008 av Snorre Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 men eg stikk. hade!!! epletyv: griett eg fann det på, men eg vert ikkje overaska om du meiner det Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 espen pai: ja men eg kjempar for bærekraftig utvikling og prøvar og begrense forburket mitt tror ikke det gjør stor forskjell om du kjøper nye boksere... greit at du arver bukser, gensere og lignende... det kan jeg respektere men undertøy er faktisk ikke noe man skal arve... er det for lite, eller slitt, så kastes/brennes det! Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Fy faderullan, Underpants ... Nå som vi var kommet forbi og liksom var ferdig med grammar-nazizene så kommer du. Du klarer ikke å la være? Jo, men ser ikke det der mye penere ut? Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 note to self: Do NEVER quote something that is not the fully and only truth! Lenke til kommentar
WIP-Slettes-Gh79d3mO Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 men eg stikk. hade!!! epletyv: griett eg fann det på, men eg vert ikkje overaska om du meiner det Så gi meg link til innlegget. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Og da setter vi en TOTAL slutt for gramatisk/skrivemåte-pirking på. Nå er jeg luta lei av at folk skal drive å hakke på hverandre hele tiden fordi de ikke skriver korrekt norsk. Mener du at du ikke forstår folkene her. Nordnorge (med liten n, ja. Er et poeng) er greit nok. Sure. Folk overlever jo. Jeg forstår de ja, men det er noe som kindoff mangler..jeg vet ikke hva det er fornoe. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 b-real: Får vi diskutere brukte underbukser i stedet? Greit. Jeg gir meg der. Tror jeg bare hopper i dusjen jeg. Kom nettop hjem fra trening, så... jah. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Jeg forstår de ja, men det er noe som kindoff mangler..jeg vet ikke hva det er fornoe. Jeg trodde det var humoren. Så motbeviste NgZ det for meg. Han er halvt nordlending, da, så det kan være noe der. Men ellers så vet jeg ikke.. Bortsett fra sunn fornuft og null respekt for nordlendinger, noe jeg til en viss grad kan forstå. Det at de har respekt for hverandre er dog absolutt ikke forståelig. Lenke til kommentar
Addan Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 (endret) Fy faderullan, Underpants ... Nå som vi var kommet forbi og liksom var ferdig med grammar-nazizene så kommer du. Du klarer ikke å la være? Jo, men ser ikke det der mye penere ut? Jo, det gjør vel kansje det tror forresten jeg har lært mer rettskrivning her en på skolen den siste tiden :!: Endret 7. februar 2008 av Addan Lenke til kommentar
WIP-Slettes-Gh79d3mO Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 b-real: Grammatisk er med to m-er. Ok, skal stoppe nå. Takk! Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Noen som har forslag til tema jeg kan ta opp i neste blogginnlegget mitt? Til nå har jeg skrevet om lekmannens og medias syn på psykologi, og hva psykologi egentlig handler om. Videre har jeg skrevet om piratkopiering, torrents og en del misoppfatninger rundt dette emnet. Har dessuten skrevet om den norske skole i forfall, og hva som kan forbedres. Til slutt har jeg skrevet om lidelsen tinnitus (øresus), en del årsaker til lidelsen og litt om en behandlingsmetode for denne. Så hva foreslår dere jeg skriver om nå? Har tenkt litt på å skrive om det nye datadirektivet til EU, men føler ikke at jeg har fått satt meg helt godt nok inn i det. Noen andre tema som kan være interessante? Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Hei Nora hvordan gikk dansinga, og skrivinga i dag? Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Jo, det gjør vel kansje det tror forresten jeg har lært mer rettskrivning her en på skolen den siste tined :!: Det er veldig bra. Men nå ble jo faktisk den store, lodne nordlendingen småirritert på oss søte små forum..eh..dyr. Rart, det der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg