Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Med min lille rest av stolthet og selvfølelse, takket jeg pent nei til jobben, og dro min vei. For å si det slik var ikke vilkårene i arbeidsavtalen helt gode nok. For uten å ha elendige arbeidstider, fire/fem til halv ti, var lønne utrolig dårlig. For ikke å snakke om at man ble deprimert bare av å oppholde seg på arbeidsplassen. Telefonintervjjuing er ikke noe for alle. Så nå skal jeg søke litt rundt andre steder. :-)

Lenke til kommentar
Fælt så folk skulle kaste drit etter hverandre her nå da. Kan ikke folk være litt glade i hverandre? Ja, det er dumt å kritisere andre pga. skrivefeil. Men det er også lov å prøve å skrive bedre enn det man gjør, om man er dårlig til å skrive. Det er ikke slik at man ikke kan gjøre noe med sine egne skrivekunnskaper. Kan alltid forbedre de, med mindre man da har dysleksi, men det er et hederlig unntak. Retningslinjene sier dessuten noe om høflighet om jeg ikke tar feil. Ha det i hodet når dere poster her.

Det blir så mye mer hyggelig å diskutere og prate her om folk kan snakke om noe annet enn hvor dårlig grammatikk andre har, eller hvordan andre klager på andres grammatikk. Dere ser hvor jeg vil hen.

Men det er så utrolig gøy å erte opp folk. :love:

Hei snorre. Du skriver veldig bra norsk. :)

"Hei, Snorre." mener du vel?

Lenke til kommentar
For det første er jeg jente, så jeg tror ikke jeg har bruk for noen D&G-underbukser. Jeg kjøper heller undertøyene mine fra H&M, men det visste du vel fra før av? Jeg bruker heller ikke 5 timer på å dusje, men derimot maks 15 min. Har du problemer med det kanskje?
Han vil være del av de 15 minuttene ;)

Bor kje stort i ei fettbygd no. (genialt dæ mæ FF). Poenget mitt er at nordnorge generelt.. suger.
Vel, du om det. At du ikke trives i NordNorge er ikke mitt problem. Jeg trives. Skal jeg noen gang studere så skal jeg ikke sørover men jeg skal nordover til Tromsø heller. Jeg vil heller være blant folk som kan forstå hverandre.
Lenke til kommentar
Skriver du alltid like langt, Snorre? :p

Ja, jeg skriver alltid så langt. Det er en av mine positive egenskaper, synes jeg da. Hvorfor vet jeg ikke, det er vel bare noe jeg gjør. Så nok om det. Takk til Schnell for fine ord. Du er sikkert en kjempegrei kar du også!

Lenke til kommentar
Med min lille rest av stolthet og selvfølelse, takket jeg pent nei til jobben, og dro min vei. For å si det slik var ikke vilkårene i arbeidsavtalen helt gode nok. For uten å ha elendige arbeidstider, fire/fem til halv ti, var lønne utrolig dårlig. For ikke å snakke om at man ble deprimert bare av å oppholde seg på arbeidsplassen. Telefonintervjjuing er ikke noe for alle. Så nå skal jeg søke litt rundt andre steder. :-)

hva vare lønna du ble tilbudt da?

men arbeidsplassen har endel og si på slikt da... jeg jobber i ett veldig godt miljø, med bare venskapelig mobbing :wee:

Lenke til kommentar
Vel, du om det. At du ikke trives i NordNorge er ikke mitt problem. Jeg trives. Skal jeg noen gang studere så skal jeg ikke sørover men jeg skal nordover til Tromsø heller. Jeg vil heller være blant folk som kan forstå hverandre.

Mener du at du ikke forstår folkene her. Nordnorge (med liten n, ja. Er et poeng) er greit nok. Sure. Folk overlever jo.

Okei. Nå ble jeg bare trøtt og lei. Noen som gidder å fortelle om fascisme?

Lenke til kommentar
Fornuftig gjort mann. Det å sitte i en jobb man ikke trives med er så pyton og det anbefaler jeg ingen.

*Snufs*

Man kan da ikke gjøre begge deler? Det er alltid så morsomt å lese hva folk (Schnell) skriver :D

Kan du sikkert gjøre men da vil jeg tro at du vil bruke mye tid på å lese deg opp hva som har blitt skrevet.

Lenke til kommentar
mrbjoern: epletyv meiner det er uhygiensk viss dei ikkjer er ca så dyre og frå dolce gabbana

du er klar over at du får en 5 pakning med boksere for 99kr?

og de fleste deler det synet på arvet undertøy, ikke engang frelsearmeen (sikker feilstavet) gir ut ferdig brukt undertøy :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...