Kibs Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Siden han kalte meg et trofé er han tilgitt. ^^ Vel, jeg fikk et diplom bare for å ha deltatt en gang, og et trofé for å ha vært med mange ganger. Lite verdt, mao? Synes ikke du burde henge ut trofègutten din slik. Ja, jeg vet at du synes kniver er kos. Derfor jeg prøvde å komme meg vekk. Du får ikke gå! Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Kjenner ein nordlending, ho er mycket nice! EN nordlening? Faen du skuffer her mann ^^ Men jau...det er ikke til å skyve under en stol at det er mye pent i nord.. Neinei, kjenner mange fleire enn det, men dei er ikkje i den klassen. Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Siden han kalte meg et trofé er han tilgitt. ^^ Du liker å bli kalt en metalldings som står på ei hylle og samler støv? Oki! Han liker å sitte på hylla og se på? Vel, da slipper vi lettere unna! Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Han liker å sitte på hylla og se på? Vel, da slipper vi lettere unna! Skeptisk. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Lite verdt, mao? Det var kjernen i uttalelsen min, ja. NgZ, altså. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Lite verdt, mao? Det var kjernen i uttalelsen min, ja. NgZ, altså. Jeg er uenig. Men men. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Jeg er borte en dag, og dere er på 157 sider?! Det var jo sånn 61 sider når jeg dro. Med den jobben som moderatorer og admins har gjort for å reklamere for tråden så er det ikke så rart da. Alle trådene om SO og Forumkaféen har jo gjort at folk har vært nødt til å legge merke til den. Tror den har blitt den reneste myten etter hvert Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Jeg er uenig. Men men. Du er partisk. ): Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Seal of approval! ^^ Til å planlege fantasier du aldri får satt ut i livet, ja. Men jau...det er ikke til å skyve under en stol at det er mye pent i nord..Niks. ^^ Og det heter forresten EN nordlending, selv om det er snakk om EN jente. Siden han kalte meg et trofé er han tilgitt. ^^ Du liker å bli kalt en metalldings som står på ei hylle og samler støv? Oki! Hmm. Trofé er positivt. Så det så. Synes ikke du burde henge ut trofègutten din slik. Ja, jeg vet at du synes kniver er kos. Derfor jeg prøvde å komme meg vekk.^^ siatatredigering? Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Han liker å sitte på hylla og se på? Vel, da slipper vi lettere unna! Skeptisk. Hum, vel da finner vi nok en måte å komme rundt det på. Du har jo hevdet at han er dum? Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Hum, vel da finner vi nok en måte å komme rundt det på. Du har jo hevdet at han er dum? IQ er en fin bil. @NgZ: EI jente funker fint også, tenk!! Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Seal of approval! ^^ Til å planlege fantasier du aldri får satt ut i livet, ja. Tihi, du kan ikke alltid sitte på vakt på den støvete hylla di Synes ikke du burde henge ut trofègutten din slik. Ja, jeg vet at du synes kniver er kos. Derfor jeg prøvde å komme meg vekk.^^ siatatredigering? Kremt, what? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Hvor? OoJeg mener, jeg foretrekker heller ei fra nordnorge en ei sørpå (alt sør for trondheim )..Jeg er borte en dag, og dere er på 157 sider?! Det var jo sånn 61 sider når jeg dro.Nei huffda, har noen overtatt spamminga de? *trøstepå* Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Hmm. Trofé er positivt. Så det så. pen og se på. men ellers unyttig og kan ikke brukes til noen ting Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Vi sørpå mister bare strømmen og krasjer masse, det er ikke gøy. Hvor er noen saklige leger i Trondheimområdet? Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Hum, vel da finner vi nok en måte å komme rundt det på. Du har jo hevdet at han er dum?Evnen til å ikke se sarkasme trekker ned iq-en. Hum, vel da finner vi nok en måte å komme rundt det på. Du har jo hevdet at han er dum? IQ er en fin bil. @NgZ: EI jente funker fint også, tenk!! Jaddada. For noen så. En sol, en jente, osv, osv. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Hvor? OoJeg mener, jeg foretrekker heller ei fra nordnorge en ei sørpå (alt sør for trondheim ).. Jeg og. Men halvt nordlending er nok for meg. ^^ Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Hum, vel da finner vi nok en måte å komme rundt det på. Du har jo hevdet at han er dum?Evnen til å ikke se sarkasme trekker ned iq-en. Når det ikke er sarkasme derimot. Da vettu, kjære lille nedstøvede trofè, da skjer det saker. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Men jau...det er ikke til å skyve under en stol at det er mye pent i nord..Niks. ^^ Og det heter forresten EN nordlending, selv om det er snakk om EN jente. You say tomato and i say.. FUCK YOU Driter da i hva det egentlig er Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Hmm. Trofé er positivt. Så det så. pen og se på. men ellers unyttig og kan ikke brukes til noen ting Kan jo tørkes støv av, da. Jaddada. For noen så. En sol, en jente, osv, osv.Så ei jente funker bare for noen? Andre trenger flere? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg