Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Fælt så folk skulle kaste drit etter hverandre her nå da. Kan ikke folk være litt glade i hverandre? Ja, det er dumt å kritisere andre pga. skrivefeil. Men det er også lov å prøve å skrive bedre enn det man gjør, om man er dårlig til å skrive. Det er ikke slik at man ikke kan gjøre noe med sine egne skrivekunnskaper. Kan alltid forbedre de, med mindre man da har dysleksi, men det er et hederlig unntak. Retningslinjene sier dessuten noe om høflighet om jeg ikke tar feil. Ha det i hodet når dere poster her.

Det blir så mye mer hyggelig å diskutere og prate her om folk kan snakke om noe annet enn hvor dårlig grammatikk andre har, eller hvordan andre klager på andres grammatikk. Dere ser hvor jeg vil hen.

Men det er så utrolig gøy å erte opp folk. :love:

Hei snorre. Du skriver veldig bra norsk. :)

Lenke til kommentar
Det er bare bra med "grammar-nazitzier" da. Det er irriterende når folk skriver feil hele tiden.

Både ja og nei. Det er ikke bra med "grammar-nazis" som påpeker hver minste feil i hvert eneste innlegg. Antar at det kan være en grei definisjon på en "grammar-nazi". Derimot er det ingen ting i veien for å sende en høflig PM til den aktuelle bruker, og påpeke skrive- og gramatikkfeilene og be brukeren om å skjerpe seg litt.

Endret av Snorre
Lenke til kommentar
Hvorfor går jeg alltid glipp av moroa?

Fordi du prioriterer IRL livet ditt, noe vi ikke gjør.

Jeg lar absolutt ikke andre bestemme. Men det er faktisk det inntrykket jeg får selv. Jeg bor her oppe. Har alltid gjort det. Og jeg skal ikke si at Oslo med sine jævla bimbo-berter og innvandrings-gangstere er så mye bedre. Faktisk langt derifra. Men.. Hvorfor bli her når man ikke trives i et lite høl med 5 innbyggere der innavl er rådende (nå snakker jeg og Bleikvasslia, som jeg ikke er fra, som har bygdeboka: "Bleikvasslia - ei bygd, ei slekt". Jeg kødder ikke)?

Og (dette tar vi på dialekt så noen ikke forstår det) ang. ein vess annæ fyr, så.. skitkasting og sånt e arti, særli når nån kjærringe kje førstår at man snakke drit om dæm ein gång. OG når man i tellægg e i et elendi humør e han pærfækt t å ært på se. Ælsk.

Nei hærregud, hves du ikkje trives dær du e nu så flytt på dæ menneske, ingen vits i å bli dær hvis du ikkje trives. Æ trudde du fløtta pga du misslika det å være nordlænding, men hves du er bosatt i ei lita fettbygd (haha, ordboka i firefox godtok ordet "fettbygd" ;D) ute i gokk så skjønne æ at du vil fløtte.

Retningslinjene sier dessuten noe om høflighet om jeg ikke tar feil. Ha det i hodet når dere poster her.
Jeg kan alltids begynne å være nazi-mod altså..er ikke noe problem for meg, men dere ender bare opp med å hate meg å syns jeg er en tard.
Lenke til kommentar
epletyv: ja det skal eg ;) eg dusyar på 5 minuttar du brukar vel 5 timar før du tek på dolce gabbana underbuskene dine til 1000000 kroner per stk?

Ja, for eple er så opptatt av mote og har så syyykt mye penger. Halloooo, hun har jo IQ! Da må hun være rik!

Lenke til kommentar
epletyv: ja det skal eg ;) eg dusyar på 5 minuttar du brukar vel 5 timar før du tek på dolce gabbana underbuskene dine til 1000000 kroner per stk?

For det første er jeg jente, så jeg tror ikke jeg har bruk for noen D&G-underbukser. Jeg kjøper heller undertøyene mine fra H&M, men det visste du vel fra før av? Jeg bruker heller ikke 5 timer på å dusje, men derimot maks 15 min. Har du problemer med det kanskje?

Lenke til kommentar
Nei hærregud, hves du ikkje trives dær du e nu så flytt på dæ menneske, ingen vits i å bli dær hvis du ikkje trives. Æ trudde du fløtta pga du misslika det å være nordlænding, men hves du er bosatt i ei lita fettbygd (haha, ordboka i firefox godtok ordet "fettbygd" ;D) ute i gokk så skjønne æ at du vil fløtte.

Bor kje stort i ei fettbygd no. (genialt dæ mæ FF). Poenget mitt er at nordnorge generelt.. suger.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...