Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
en ting er å tipse vedkommende om at han har mye skrivefeil, en annen ting er slikt som skarstad holder på med ... man blir jo mobbet hvis man ikke skriver 100% korrekt her.

oh dæven ... glemmte stor bokstav i navn nå får jeg nok høre det !

Glemte skrives med én m.

Men når du skriver rotete i hulter og bulter, så burde man virkelig skjerpe seg.

Lenke til kommentar
en ting er å tipse vedkommende om at han har mye skrivefeil, en annen ting er slikt som skarstad holder på med ... man blir jo mobbet hvis man ikke skriver 100% korrekt her.

oh dæven ... glemmte stor bokstav i i navn nå får jeg nok høre det !

Kjære vennen, tror du at det blir noe bedre at det første du kommer inn å gjør i denne tråden er å begynne å klage på en ting som ganske mange har lagt bak seg?

Når du kommer fram på den måten så framprovosere du de som sitter å pirker på skrivefeilene dine.

La det ligge å drit i de refleks-styrte menneskene (Skarstad ;)) som ikke kan dy seg :)

Lenke til kommentar

det er forskjell på og stryke på eksamen og få en 6er da.. men føler ikke for og gå inn på hvilken del dere er inne på ;)

Lenke til kommentar
Det tar faktisk lengre tid å lese enn om du skriver NORMALT.

Åh, du er så kul Addan..

mener du virkelig det eller er det bare en litt småfrekk kommentar ? jeg har da like mye rett til å skrive det jeg mener her som noen andre. hvis du ikke synes jeg er kul kan du la være å si noe.

Lenke til kommentar
Skal jeg fortelle deg noe? Du kommer ingen vei med å kritisere han for skrivemåten hannes, han vil ikke skjønne det og da kan han liksågodt bare leve i den verden av ignoranse. La han bare forsette til han går lei...er som små barn..en trenger ikke å gi de oppmerksomhet heeele tida for da blir de bare så jævlig klyngete :)

Så du skal la hva andre tror om deg bestemme hvor du skal bo og hva du skal gjøre?

Fuck de ingorante folkene som tror vi kjører scooter her hver dag og at det går isbjørner i gatene, er deres egen feil at de ikke har nok intelligens på å følge med på omverdenen.

Jeg lar absolutt ikke andre bestemme. Men det er faktisk det inntrykket jeg får selv. Jeg bor her oppe. Har alltid gjort det. Og jeg skal ikke si at Oslo med sine jævla bimbo-berter og innvandrings-gangstere er så mye bedre. Faktisk langt derifra. Men.. Hvorfor bli her når man ikke trives i et lite høl med 5 innbyggere der innavl er rådende (nå snakker jeg og Bleikvasslia, som jeg ikke er fra, som har bygdeboka: "Bleikvasslia - ei bygd, ei slekt". Jeg kødder ikke)?

Og (dette tar vi på dialekt så noen ikke forstår det) ang. ein vess annæ fyr, så.. skitkasting og sånt e arti, særli når nån kjærringe kje førstår at man snakke drit om dæm ein gång. OG når man i tellægg e i et elendi humør e han pærfækt t å ært på se. Ælsk.

Lenke til kommentar

Fælt så folk skulle kaste drit etter hverandre her nå da. Kan ikke folk være litt glade i hverandre? Ja, det er dumt å kritisere andre pga. skrivefeil. Men det er også lov å prøve å skrive bedre enn det man gjør, om man er dårlig til å skrive. Det er ikke slik at man ikke kan gjøre noe med sine egne skrivekunnskaper. Kan alltid forbedre de, med mindre man da har dysleksi, men det er et hederlig unntak. Retningslinjene sier dessuten noe om høflighet om jeg ikke tar feil. Ha det i hodet når dere poster her.

Det blir så mye mer hyggelig å diskutere og prate her om folk kan snakke om noe annet enn hvor dårlig grammatikk andre har, eller hvordan andre klager på andres grammatikk. Dere ser hvor jeg vil hen.

Endret av Snorre
Lenke til kommentar

oh dæven ... glemmte stor bokstav i i navn nå får jeg nok høre det !

Kjære vennen, tror du at det blir noe bedre at det første du kommer inn å gjør i denne tråden er å begynne å klage på en ting som ganske mange har lagt bak seg?

Når du kommer fram på den måten så framprovosere du de som sitter å pirker på skrivefeilene dine.

La det ligge å drit i de refleks-styrte menneskene (Skarstad ;)) som ikke kan dy seg :)

det hørtes ut som en god idè !

Lenke til kommentar
Tre :wee:

Teller du med meg? :p

Man GLEMMER ikke stor bokstav foran HVER ENESTE J*VLA SETNING!!!!!!!

dj dark nei det er best etter skrubs

Skrubs. Og deretter kommer Hottel Sæsar.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...