Kibs Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Vi vet da alle at du stikker pga mannfolk som er der nede Nei, er kanskje ikke så mye her oppe, men ikke alle forlanger så jævlig mye heller. Jeg har fint lite lyst til å flytte sørover til tross for at det bor jævlig mye nordlendinger i f.eks Oslo, men det er fordi holdningene her oppe i nord og levemåten er noe helt spesielt i forhold til sørpå.. Jeg føler meg bare fremmed sørpå.. En ting først. Jeg hadde dratt selv om jeg ikke hadde NgZ der nede. Holdningene og levemåten, ja. Digg. Svartinger er.. ja.. svartinger. De kan ikke få skikkelige jobber. F.eks. Lekker holdning. kibs: eg skriv like bra norsk som deg :!: Prøver du å drepe meg? Jeg ler meg ihjel. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Spør du meg virker det ikke som du fatter noe som helst. Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 skarstad: ening, slik er det med meg og.eg berre skriv så blandar det seg inn eit par småfeil ein gong i blandt, eg kan ikkje får at eg ikkje har ein medfødt instinsk føling som gjer eg kan skrive perfekt norsk Lenke til kommentar
Addan Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 det finnes ikke noe mer irriterende en grammar-nazi folk !! Lenke til kommentar
WIP-Slettes-Gh79d3mO Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Hvorfor går jeg alltid glipp av moroa? Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 djdark. jo eg fattar masse, berre at kibs er dårleg og formulere seg så det er det eg ikkje fattar Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Spør du meg virker det ikke som du fatter noe som helst. QFT Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 addan!! som eg skulle sagt det sjølve!◘!!! Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 It's getting hot in here... It's because you are here. Det er instinkt; jeg tenker ikke på det engang. Retter du og på folk som snakker/skriver feil? Automatisk? kva feen? eg fattar ikkje Spør du meg virker det ikke som du fatter noe som helst. Kjøp ham en rosa bil istedenfor. En buddy yter vel rikelig. Evt en trekkoppbil. Det passer egentlig bedre. Lenke til kommentar
WIP-Slettes-Gh79d3mO Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 det finnes ikke noe mer irriterende en grammar-nazi folk !! Hvorfor det? Da kan man i hvert fall lese teksten .. Lenke til kommentar
Addan Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 addan!! som eg skulle sagt det sjølve!◘!!! high five ! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Addan: Er det rart da? Jævlig irriterende med folk som ikke greier å skrive med stor bokstav. Og nei, Kibs er ikke dårlig til å formulere seg... Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 It's because you are here. Jeg skal ikke nekte for noe nå Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 skarstad: ening, slik er det med meg og.eg berre skriv så blandar det seg inn eit par småfeil ein gong i blandt, eg kan ikkje får at eg ikkje har ein medfødt instinsk føling som gjer eg kan skrive perfekt norsk :!: Du.. er enig.. med Skarstad? Dette er et mirakel. det finnes ikke noe mer irriterende en grammar-nazi folk !! Jo. Jeg vet om mange. To finnes her. djdark. jo eg fattar masse, berre at kibs er dårleg og formulere seg så det er det eg ikkje fattar Forfattar du? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 breal: hjartet er eit organ som pumpar blod det er ikkje noke som kanskrive( viss du ser greys så fattar du, men du er jo ikkje mann då viss du ser det så du ser det vel ikkje?) Ka i svarte helvette e det du egentlig prater om? Faen. Hvis du misliker det kan jeg bare skrive bedritent norsk. Nå tar jo Schnell seg av DEN jobben. Bedriten nynorsk, til og med. Elsk.Jo, vi (DERE) suger. Jeg teller nesten ikke som nordlending en gang. Betryggende. Jeg er ikke en innavla grautnisse som spiser fisk hver dag og elsker snøskutere. Må jo være en grunn til at vi (DERE) har fått det ryktet. Sant? Skal jeg fortelle deg noe? Du kommer ingen vei med å kritisere han for skrivemåten hannes, han vil ikke skjønne det og da kan han liksågodt bare leve i den verden av ignoranse. La han bare forsette til han går lei...er som små barn..en trenger ikke å gi de oppmerksomhet heeele tida for da blir de bare så jævlig klyngete Så du skal la hva andre tror om deg bestemme hvor du skal bo og hva du skal gjøre? Fuck de ingorante folkene som tror vi kjører scooter her hver dag og at det går isbjørner i gatene, er deres egen feil at de ikke har nok intelligens på å følge med på omverdenen. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Og nei, Kibs er ikke dårlig til å formulere seg... Takk. Jeg skal ikke nekte for noe nå xD Jaja. ^^ Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 DJ_DARK: eg drit i om det er irriterande det går heiot fint å lese!!!!!! Lenke til kommentar
WIP-Slettes-Gh79d3mO Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 det finnes ikke noe mer irriterende en grammar-nazi folk !! Jo. Jeg vet om mange. To finnes her. Tre Lenke til kommentar
Addan Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 (endret) det finnes ikke noe mer irriterende en grammar-nazi folk !! Hvorfor det? Da kan man i hvert fall lese teksten .. en ting er å tipse vedkommende om at han har mye skrivefeil, en annen ting er slikt som skarstad holder på med ... man blir jo mobbet hvis man ikke skriver 100% korrekt her. oh dæven ... glemmte stor bokstav i navn nå får jeg nok høre det ! Endret 7. februar 2008 av Addan Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 b-real: du skreiv at du skreiv frå hjarte, men hjarte kan ikkje skrive, det er eitt organ som pumpar blod. hadde du hatt tv2 og sett på greys anatomi hadde du visste det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg