Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Øhm...så du hadde mao en annen bruker da? *skule på*

---

Hva skremmer en nordlending?

Nei. Hmm. Det var nok Aalton, da.

---

Jeg skal bli søring. Og så skal jeg sørifisere hele forpulte drittnordnorge. Fins bare møkkafolk her oppe uansett.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
:hmm: De har det! Totalitært, antidemokratisk, antikommunistisk... og så alt det andre jeg skal kunne til prøven i morgen. Egentlig tror jeg B-real og Dotten er henholdsvis Hitler og.. hmm.. tja. Hitler 2.
Men dotten er jo superman =(

Jeg er bare en stakkars nordlending jo =(

Lenke til kommentar
b-real: viss eg seier frå går det an å henta opp PMs som er sletta då??

Som sagt, ta kontakt med en admin, jeg har ingen rettigheter eller kunnskaper om noe slikt kan gjøres. Men jeg vil tro det er mulig ja,.

Endret av b-real
Lenke til kommentar
Men dotten er jo superman =(

Jeg er bare en stakkars nordlending jo =(

Dotten er en dott. Og nordlendinger suger. Innse det. Det ER en grunn til at folk flytter fra nordnorge. Misliker du skrivefeil og sånn, forresten?

kibs ehh nei? eller kva

Jo. Nynoregsk. :yes:

Lenke til kommentar
kva feen? eg fattar ikkje

du skrivie nynoregsksk.

Skal du forlate oss? =(

Ikke hopp over til søringene da...de er bare kjedelige jo =(

Er en grunn til at jeg stikker sørover allerede til sommeren for å jobbe. Og skal studere der nede i minst 5 år. Har ikke akkurat tenkt meg oppover igjen. Ikke til driten her. Ingen ting her jo. Oiii, vi har..hmm..oi.. terra-kommuner! Jaa!!!

Lenke til kommentar
Dotten er en dott. Og nordlendinger suger. Innse det. Det ER en grunn til at folk flytter fra nordnorge. Misliker du skrivefeil og sånn, forresten?
Øhm...NEI? Vi suger da ikke...hvorfor i allverden skulle vi gjøre det da?

Hvorfor spør du om jeg missliker skrivefeil? Om jeg er som Skarstad og ikke klarer å tenke på noe annet en å skrive 100% korrekt norsk?

Nei det er jeg ikke. Skriver bare det som kommer meg for hjerte :)

Lenke til kommentar
kibs: ja? er det eit problem? om trur at det du skrev til meg var nynorsk, for det var det ikkje det var berre bokmål med masse skrivefeil.

Tihi. Du er faktisk ikke søt, en gang. xD Tør jeg fortelle og forklare deg, som er ett (!!! Eller to? Fortsatt like ille.) år yngre enn meg at jeg antydet at du skriver like mye Nynorsk som jeg skrev i de postene mine.

Lenke til kommentar

breal: hjartet er eit organ som pumpar blod det er ikkje noke som kanskrive( viss du ser greys så fattar du, men du er jo ikkje mann då viss du ser det så du ser det vel ikkje?)

dj dark: nei det er ikkje mykje feil, eg berre trukkar feil ein gong i blandt

kibs: kva? eg fattar ikkej

Lenke til kommentar
Øhm...NEI? Vi suger da ikke...hvorfor i allverden skulle vi gjøre det da?

Hvorfor spør du om jeg missliker skrivefeil? Om jeg er som Skarstad og ikke klarer å tenke på noe annet en å skrive 100% korrekt norsk?

Nei det er jeg ikke. Skriver bare det som kommer meg for hjerte :)

Faen. Hvis du misliker det kan jeg bare skrive bedritent norsk. Nå tar jo Schnell seg av DEN jobben. Bedriten nynorsk, til og med. Elsk.

Jo, vi (DERE) suger. Jeg teller nesten ikke som nordlending en gang. Betryggende. Jeg er ikke en innavla grautnisse som spiser fisk hver dag og elsker snøskutere. Må jo være en grunn til at vi (DERE) har fått det ryktet. Sant?

Lenke til kommentar
Er en grunn til at jeg stikker sørover allerede til sommeren for å jobbe. Og skal studere der nede i minst 5 år. Har ikke akkurat tenkt meg oppover igjen. Ikke til driten her. Ingen ting her jo. Oiii, vi har..hmm..oi.. terra-kommuner! Jaa!!!

Vi vet da alle at du stikker pga mannfolk som er der nede ;)

Nei, er kanskje ikke så mye her oppe, men ikke alle forlanger så jævlig mye heller. Jeg har fint lite lyst til å flytte sørover til tross for at det bor jævlig mye nordlendinger i f.eks Oslo, men det er fordi holdningene her oppe i nord og levemåten er noe helt spesielt i forhold til sørpå..

Jeg føler meg bare fremmed sørpå..

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...