Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Du er jo nordlending. Du blir ikke irritert av å bli kalt "jævlig forpult hæstkuk mæ ei horæ te mor som alle i heile nordland ha vørn på". :(
Nei, det der ble for tamt. Jeg kjedet meg faktisk da jeg leste det...så lite provosert ble jeg av det =(

Unnskyld, skal prøve å skjerpe meg =(

b-real: jo eg er ekte mann og eg har drit mangen kanalar
Hadde jeg snakket til deg?

Kibs: Pass deg, b-real gir deg gjerne warn/ferie om man ønsker seg det.
b-real: Advart på 16/10-2006 : 22:24

Lagt til advarselsnivå: Warning ønsker han selv og han får det

:lol:

Du ville jo på død og liv ha det så da fikk du det :wee:

Ikke kom her etterpå da ;)

Lenke til kommentar
Kibs: Pass deg, b-real gir deg gjerne warn/ferie om man ønsker seg det.
b-real: Advart på 16/10-2006 : 22:24

Lagt til advarselsnivå: Warning ønsker han selv og han får det

Han har da bannet meg før. Jeg spurte om det, da. Hadde prøve eller noe dagen etter. Det har jeg i morgen og, da, men... Det er om fascisme. Så ta tenkte jeg jeg kunne studere moderatorenes oppførsel her inne istedenfor. De har jo mange likhetstrekk.

Nei, det der ble for tamt. Jeg kjedet meg faktisk da jeg leste det...så lite provosert ble jeg av det =(

Jeg kjenner deg jo ikke. Hva skal jeg bruke da? Eig kan skrivie schnellnoregsk og siei at det eir nynoregsk?

Lenke til kommentar
Han har da bannet meg før. Jeg spurte om det, da. Hadde prøve eller noe dagen etter. Det har jeg i morgen og, da, men... Det er om fascisme. Så ta tenkte jeg jeg kunne studere moderatorenes oppførsel her inne istedenfor. De har jo mange likhetstrekk.

Dagens! :!:

Lenke til kommentar
Dagens! :!:

:hmm: De har det! Totalitært, antidemokratisk, antikommunistisk... og så alt det andre jeg skal kunne til prøven i morgen. Egentlig tror jeg B-real og Dotten er henholdsvis Hitler og.. hmm.. tja. Hitler 2.

og kibs: eg skriv ikkje sån

Tilnærmet. :love:

Lenke til kommentar
Øhm...så du hadde mao en annen bruker da? *skule på*

Jeg kjenner deg jo ikke. Hva skal jeg bruke da? Eig kan skrivie schnellnoregsk og siei at det eir nynoregsk?

Hva skremmer en nordlending?
Hvis du har blitt truet via PM så vil jeg råde deg til å ta kontakt med forumstyret ([email protected]) eller en admin som kan se på saken.

Trusler hører ingen stede hjemme på diskusjon.no

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...