Schnell Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 nej eg vil vere anonym, har blitt truga med bank og at dei skal drepa hunden min på PM Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 nej eg vil vere anonym, har blitt truga med bank og at dei skal drepa hunden min på PM Hvem? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Du er jo nordlending. Du blir ikke irritert av å bli kalt "jævlig forpult hæstkuk mæ ei horæ te mor som alle i heile nordland ha vørn på". Nei, det der ble for tamt. Jeg kjedet meg faktisk da jeg leste det...så lite provosert ble jeg av det =(Unnskyld, skal prøve å skjerpe meg =( b-real: jo eg er ekte mann og eg har drit mangen kanalarHadde jeg snakket til deg? Kibs: Pass deg, b-real gir deg gjerne warn/ferie om man ønsker seg det.b-real: Advart på 16/10-2006 : 22:24Lagt til advarselsnivå: Warning ønsker han selv og han får det Du ville jo på død og liv ha det så da fikk du det Ikke kom her etterpå da Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 nej eg vil vere anonym, har blitt truga med bank og at dei skal drepa hunden min på PM PM til administrator => ban. Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 viss du les i hundedritt diskusjonen på dyreforumet så vil eg tru du kangjette sjølve, pluss ein eller anna dude som hadde berre eitt par inllegg, men i name no names Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Kibs: Pass deg, b-real gir deg gjerne warn/ferie om man ønsker seg det.b-real: Advart på 16/10-2006 : 22:24Lagt til advarselsnivå: Warning ønsker han selv og han får det Han har da bannet meg før. Jeg spurte om det, da. Hadde prøve eller noe dagen etter. Det har jeg i morgen og, da, men... Det er om fascisme. Så ta tenkte jeg jeg kunne studere moderatorenes oppførsel her inne istedenfor. De har jo mange likhetstrekk. Nei, det der ble for tamt. Jeg kjedet meg faktisk da jeg leste det...så lite provosert ble jeg av det =(Unnskyld, skal prøve å skjerpe meg =( Jeg kjenner deg jo ikke. Hva skal jeg bruke da? Eig kan skrivie schnellnoregsk og siei at det eir nynoregsk? Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 viss du les i hundedritt diskusjonen på dyreforumet så vil eg tru du kangjette sjølve, pluss ein eller anna dude som hadde berre eitt par inllegg, men i name no names Rapporter det eller si ifra til en moderator? Det var Eplefe, ikke sant? Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 b-real: beklager o store moderator at eg skreiv til deg utan at du skreiv til meg då eg berre sa du tek feilang. kommentaren om at ekte menn ikkje har tv. eg følar meg såra, eg ser tv 5 timar til dagen ca Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Han har da bannet meg før. Jeg spurte om det, da. Hadde prøve eller noe dagen etter. Det har jeg i morgen og, da, men... Det er om fascisme. Så ta tenkte jeg jeg kunne studere moderatorenes oppførsel her inne istedenfor. De har jo mange likhetstrekk. Dagens! :!: Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Herregud, Schnell. Hørt om sarkasme? Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 underpnts: nei nei ikkje eplefe. nei eg berre sletta dei eg vart drit redd sasab: ehhh ja? kven skreiv sarkasme til meg? eg oppfata det ikkje og kibs: eg skriv ikkje sån Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Det var B-Real, og TV-kommentaren. Det var kødd... Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Les det flere ganger eller bare litt bedre, så tar du sarkasmen raskt! Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 b-real: eg har drit mangen kanalarMen da er dere jo enige. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Lurer på om dama under meg får seg bebis, så kan jeg kutte skolen for å passe på den. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Dagens! :!: De har det! Totalitært, antidemokratisk, antikommunistisk... og så alt det andre jeg skal kunne til prøven i morgen. Egentlig tror jeg B-real og Dotten er henholdsvis Hitler og.. hmm.. tja. Hitler 2. og kibs: eg skriv ikkje sån Tilnærmet. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 De har det! Totalitært, antidemokratisk, antikommunistisk... og så alt det andre jeg skal kunne til prøven i morgen. Egentlig tror jeg B-real og Dotten er henholdsvis Hitler og.. hmm.. tja. Hitler 2. Du har ikke nevnt Stalin, eller Mussolini. Eller Dr. Mengele. Hvor er de? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Han har da bannet meg før. Jeg spurte om det, da. Hadde prøve eller noe dagen etter. Det har jeg i morgen og, da, men... Det er om fascisme. Så ta tenkte jeg jeg kunne studere moderatorenes oppførsel her inne istedenfor. De har jo mange likhetstrekk.Øhm...så du hadde mao en annen bruker da? *skule på* Nei, det der ble for tamt. Jeg kjedet meg faktisk da jeg leste det...så lite provosert ble jeg av det =(Unnskyld, skal prøve å skjerpe meg =( Jeg kjenner deg jo ikke. Hva skal jeg bruke da? Eig kan skrivie schnellnoregsk og siei at det eir nynoregsk? Hva skremmer en nordlending?Hvis du har blitt truet via PM så vil jeg råde deg til å ta kontakt med forumstyret ([email protected]) eller en admin som kan se på saken. Trusler hører ingen stede hjemme på diskusjon.no Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 b-real: eg har drit mangen kanalarMen da er dere jo enige. Han putta inn et ord for mye. Det skal stå "Eg drit mangen kanalar". Evt. "Eg har mangen drit kanalar". Mao er han full av dritt. Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 b-real: viss eg seier frå går det an å henta opp PMs som er sletta då?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg