Skarstard Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Men hvorfor? Hun leker IQ, og det er han ikke særlig begeistret for. Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 eg kan ikkje seie det.sorry men det er personleg.det har ingenting med eplefe og gjere assa viss det var det dykkk trudde Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 (endret) Hun leker IQ, og det er han ikke særlig begeistret for. Nei. Jeg blir også sjalu når folk har noe jeg ikke har. Endret 7. februar 2008 av Kibs Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Jeg har bare en kanal på TVen, og det er TVN. Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 tv 2 (hotel cæcar scrubs og greys <3<3) og jetix og disnet channel er best. eg kunne ikkje overlevd utan dei kanalane Lenke til kommentar
b-real Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Og jeg er i et elendig humør og har lyst til å bli banna. Oo *trøste* Det går nok så bra skal du se Kommer det til å hjelpe på det å bli banna? oO Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Nananana! Jeg sitter på dataen bakerst i rommet, imens 80 andre ser på film :!: Lenke til kommentar
j-- Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 (endret) Jeg har bare en kanal på TVen, og det er TVN. Det er bare avvik som har TV. Ekte menn holder en sauseskje i luften og analyserer de elektromagnetiske signalene i håndflaten 8D Endret 7. februar 2008 av clvn Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 *trøste*Det går nok så bra skal du se Kommer det til å hjelpe på det å bli banna? oO Altså. Jeg vil bare slenge dritt og krangle med noen folk så jeg kan få en utestengelse. Kan jeg ikke få lov? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 *trøste*Det går nok så bra skal du se Kommer det til å hjelpe på det å bli banna? oO Altså. Jeg vil bare slenge dritt og krangle med noen folk så jeg kan få en utestengelse. Kan jeg ikke få lov? Jeg kan vise deg hvor Lenke til kommentar
b-real Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Ekte menn har ikke tvkanaler i det hele tatt Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Men hvorfor? Hun leker IQ, og det er han ikke særlig begeistret for. Det er ikke jeg heller, men jeg skriver eple uansett. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Altså. Jeg vil bare slenge dritt og krangle med noen folk så jeg kan få en utestengelse. Kan jeg ikke få lov? Du kan krangle med meg hvis du har lyst Lenke til kommentar
Eplekaka88 Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Ka faen? ******** er en raring... Schnell... Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Du kan krangle med meg hvis du har lyst Du er jo nordlending. Du blir ikke irritert av å bli kalt "jævlig forpult hæstkuk mæ ei horæ te mor som alle i heile nordland ha vørn på". Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 b-real: jo eg er ekte mann og eg har drit mangen kanalar underpants: er du nødt og snake om det eg kan ikkje seie kvifor men plz? Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 eg kan ikkje seie det.sorry men det er personleg.det har ingenting med eplefe og gjere assa viss det var det dykkk trudde "Hadde seksuel omgang med en frukt. Feil?" Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 underpants: lol kva feen?? ser eg ut som ein som skrivar bokmål? Lenke til kommentar
j-- Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Kibs: Pass deg, b-real gir deg gjerne warn/ferie om man ønsker seg det. b-real: Advart på 16/10-2006 : 22:24Lagt til advarselsnivå: Warning ønsker han selv og han får det Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 underpants: lol kva feen?? ser eg ut som ein som skrivar bokmål? Har du posta i RPP!? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg