Batnobbit Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Vet ikke hvor jeg skal spørre så jeg spør her: Vi fikk en bærbarpc med web camera i. Hvordan får jeg det til og virke i msn? Det står at jeg har men når jeg starter en samtale så vises de ikke. Det kommer fram at jeg må plugge det i os.v :S Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Jooo.. Men en kalkis som kan regne likninger og tegne grafer er ikke akkurat billig når man må betale fra egen lomme. Har jo fått programvaren fra skolen Lenke til kommentar
chokke Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Jeg er rar. Ok? Du trenger vel søren ikke å poste det i "hva skjuler seg bak din ctrl+V" og? Helvette supportdrit. Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Genial kommentar til lærer som sier "ka i fan e d du e inne på?!?!" jeg: *klikke på siden* "åja.. bare reklame som kommer opp" lærer: Ja, okei xD Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Skarstad: Skal du bli psykolog? Har ikke blinket ut et spesielt yrke, egentlig, men om jeg hadde kunnet fått tatt i bruk kunnskaper innen språk og samfunnskunnskap/statsvitenskap i utlandet et sted som nyhetskorrespondent eller kanskje noe innen en ambassade så hadde jeg ikke hatt noe imot det. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Skarstad: Tenkte bare siden du sa 6 år. Men kom på at det blir jo 5 og et halvt om du tar en master. Grunnen til at jeg tenkte psykolog var at det er 6 år Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 eplekaka88: Den filmen i signaturen din var heftig. x] Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 (endret) Skarstad: Tenkte bare siden du sa 6 år. Men kom på at det blir jo 5 og et halvt om du tar en master. Grunnen til at jeg tenkte psykolog var at det er 6 år Jeg tenker som så at jeg må i hvert fall ha en mastergrad (Gud og hvermann har jo bachelorgrad), og sånn som jeg har det med å kope trenger jeg sikkert et ekstra år (med mindre fag plutselig blir spennende). Endret 7. februar 2008 av Skarstad Lenke til kommentar
Eplekaka88 Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 eplekaka88:Den filmen i signaturen din var heftig. x] Takker Send den til alle Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 signaturen din er heilt ok ****kaka88 men eg ville ha byta nick viss eg var der Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 signaturen din er heilt ok ****kaka88 men eg ville ha byta nick viss eg var der Hvor? Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 "Noen" liker ikke Eplefe. Og jeg er i et elendig humør og har lyst til å bli banna. Oo Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 deg*** meinte eg . ****kaka88 veit kva eg meiner Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 signaturen din er heilt ok ****kaka88 men eg ville ha byta nick viss eg var der Haha. Du er deg selv lik Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 deg*** meinte eg . ****kaka88 veit kva eg meiner Hva er greia med stjernene? Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Ser du hva han putter * over? Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Eple; men hvorfor? Lenke til kommentar
chokke Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Eple; men hvorfor? Et visst fe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg