Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Noen andre som er sinnsykt lei av at Schnell herper hele DNFK igjen ?

Herper? Han er jo bare gøy. Litt skadefryd, liksom.

b-real: Sikter du til meg? Det er jo naturfag, og vi skal vite hastighetene på lyd og lys, bølgelengdene til de forskjellige typene elektromagnetisk stråling og formlene for å regne ut bølgelengde/frekvens/bølgehastighet osv.

Regelbok er nok ikke lov.

Naturfag vg1 på videregående? :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
b-real: Sikter du til meg? Det er jo naturfag, og vi skal vite hastighetene på lyd og lys, bølgelengdene til de forskjellige typene elektromagnetisk stråling og formlene for å regne ut bølgelengde/frekvens/bølgehastighet osv.

Regelbok er nok ikke lov.

Fint..for dere trenger disiplin! ^_^

Har han ikke brutt en eller annen regel så han får en ferie?

Kom igjen, B-Real gå og finn et smutthull i forumreglene...

Ber du virkelig en moderator om å finne på et eller annet så jeg kan banne vedkommende fra forumet? Faen tror du jeg er forno? Noen som kaster ut folk for ingen grunner?

Tåler du ikke fyren så benytter du ignore-funskjonen her på forumet ellers så kan du la være å syte.

Japp, noe sånt. Eller jeg må la være å poste her på kveld- og nattestid, slik at jeg kan spamme som en tulling når jeg er på jobb :wee:
Er det ikke da alle er på skolen og har ikke fleste elevene i de norske skolene en laptop? :shrug:
Lenke til kommentar
Ber du virkelig en moderator om å finne på et eller annet så jeg kan banne vedkommende fra forumet? Faen tror du jeg er forno? Noen som kaster ut folk for ingen grunner?

Tåler du ikke fyren så benytter du ignore-funskjonen her på forumet ellers så kan du la være å syte.

Jeg ber deg ikke banne noen, det var mer sarkasme med noe fotfeste i virkeligheten. Og tror ikke noe om deg, går ikke rundt og dømmer folk... Ikke bli sur nå...

Jeg skal la være å syte, masa...

Lenke til kommentar

Skarstad: Skal du bli psykolog? :)

Naturfag vg1 på videregående? :)

Korrekt, som jeg sa i mitt forrige innlegg.

Det er jo lett da :wee: . Lærer seg kjapt mange konstanter i disse fagene. 9,11 * 10-31kg, 3*108 m/s, osv osv. Huff så hardt vi har det her i Norge :(

Det er bare noobs som bruker 3*108

Ordentlige geeks vet at lyshastigheten er 299 792 458

Lenke til kommentar
Hoho, Predator er knall! :D

Tid for nummer to nå. Selv om den sikkert rent objektivt sett er elendig. Hjelper å ikke ta filmmediet så seriøst. 8D Predator var jo også ganske flau, jeg tror den replikken som ble levert med mest innlevelse i løpet av hele filmen var "... My God!" - av en pilot som var på skjermen i ca. 4 sekunder.

Aye, den første er helt klart best. :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...