Suburbian Hero Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 (endret) Og der kom hele poenget mitt, via gonjiman... Thanks Hva var det jeg egenlig skulle gjøre på PC-en? o.O Dårlig korttidshukomelse... Endret 7. februar 2008 av SasaB Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Og bli bonde i dag er nok heller ikke det beste yrket en kan ta heller, det er dårlige tider for bønder nå til dags... Noe jeg mener er en skam, men det er en helt annen diskusjon Lenke til kommentar
b-real Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Schnell: Var mammaen og pappaen din i slekt før de lagde deg? Jeg skulle ikke flire men fysj skamme seg! (). Lenke til kommentar
j-- Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Phew, 16. mest postende person i DNFK. Målet mitt er å aldri komme på topp-ti-lista her :---D Lenke til kommentar
b-real Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Phew, 16. mest postende person i DNFK. Målet mitt er å aldri komme på topp-ti-lista her :---D Betyr det at vi andre må stå ekstra godt på så du ikke bryter målet ditt da? :\ Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Æsj. Prøve i naturfag i morgen. Jeg er rimelig pro i stoffet, men det er så sykt mange tall og drit man må huske. Formler også. Er om stråling og bølger. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Målet mitt er å aldri komme på topp-ti-lista her :---DMitt og. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Får dere ikke lov til å ha med sånn "regelbok" ting? Mest latterlige driten som noen gang har blitt innført i mattefaget i det norske skole. Enten kan man det eller så kan man det ikke. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Noen andre som er sinnsykt lei av at Schnell herper hele DNFK igjen ? Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Målet mitt er å aldri komme på topp-ti-lista her :---DMitt og. Du kunne sluttet å poste nå, men det ville ikke hjulpet. Du er nok rimelig permanent på den listen. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Æsj. Prøve i naturfag i morgen. Jeg er rimelig pro i stoffet, men det er så sykt mange tall og drit man må huske. Formler også. Er om stråling og bølger. Er da ikke mye tall og formler i naturfag? Spesielt ikke om du er "rimelig pro". Ungdomsskole eller vg1? Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Noen andre som er sinnsykt lei av at Schnell herper hele DNFK igjen ? Han er borte, ser visstnok på Hotel Cæsar... Lenke til kommentar
b-real Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Noen andre som er sinnsykt lei av at Schnell herper hele DNFK igjen ? Jeg er bare lei av at dere måååååå kommentere det han sier heeeeeeeeeeelte tida og ikke klarer å bare ignorere fyren Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 (endret) Noen andre som er sinnsykt lei av at Schnell herper hele DNFK igjen ? Herper? Han er jo bare gøy. Litt skadefryd, liksom. b-real: Sikter du til meg? Det er jo naturfag, og vi skal vite hastighetene på lyd og lys, bølgelengdene til de forskjellige typene elektromagnetisk stråling og formlene for å regne ut bølgelengde/frekvens/bølgehastighet osv. Regelbok er nok ikke lov. Endret 7. februar 2008 av Stonemeister Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Har han ikke brutt en eller annen regel så han får en ferie? Kom igjen, B-Real gå og finn et smutthull i forumreglene... Linsen fucker meg igjen, og nå i høyre øye. Det klør og det verker... Fanden Lenke til kommentar
j-- Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 clvn: Du er søt Du er også søt Phew, 16. mest postende person i DNFK. Målet mitt er å aldri komme på topp-ti-lista her :---D Betyr det at vi andre må stå ekstra godt på så du ikke bryter målet ditt da? :\ Japp, noe sånt. Eller jeg må la være å poste her på kveld- og nattestid, slik at jeg kan spamme som en tulling når jeg er på jobb Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Noen andre som er sinnsykt lei av at Schnell herper hele DNFK igjen ? Nei, han er morsom. Jeg leser heller om hans forhold til Celine Dion enn en timeslang samtale mellom Nora og Espen pai om hvorvidt de skal møtes, hvor de skal møtes og hvordan de skal komme seg dit. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Er da ikke mye tall og formler i naturfag? Spesielt ikke om du er "rimelig pro". Ungdomsskole eller vg1? Det er nok VG1, det. Det er nå ikke så mye formler, men det er det å huske om frekvens skal ganges eller deles med bølgelengde for å få hastighet, f. eks. Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 eg meiner det, dykk kjem aldreg til å få bruk for det, fattar ikkje folk gidd å bruke tid på å gjere lekse. eg pleier å gjere innleveringar ein gong iblandt, men trur eg skal slutte med dfet og får berre karakter 1, 2 eller 3- Er ikke rart du får 1 når du aldri GJØR LEKSER. er det rart jeg blir irritert av deg? vurderer seriøst selvmord hver gang jeg ser innleggene dine som .. argh. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg