Schnell Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 stonemeister: kva? nja, ho klagar over alt, eg synes ikkje ho har gru nn til det. eller kven snakkar du om? eplefe: nei?? det har eg ikkje høyrd noke om? det seier ikkje far min eg må, han har ikkje utdanning eg lærar alt av han Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Stonemesiter: det har ikkje noke med gramatikken og gjere Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 clvn: Den er heilt fin? det er berre du som ikkje kan nynorskJa Yo-Naz At du ikke vet at nynorsk har helt andre regler når det gjelder stor bokstav og tegnsetting? Har du i hele tatt gått gjennom ungdomsskolen? Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Lenke til kommentar
j-- Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 clvn: Den er heilt fin? det er berre du som ikkje kan nynorsk Feil. Det er du som ikke kan skrive riktig Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Stonemesiter: det har ikkje noke med gramatikken og gjere You keep telling yourself that. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 clvn: Den er heilt fin? det er berre du som ikkje kan nynorskOg du kan ikke nynorsk selv om du prøver så godt du kan bytex: eg skal bli bonde, så eg tykkjer det er forkasteleg eg vert tvingen til å gå på skule og lere om fuck og faenskap når eg ikkje har bruk for det.Du vet at man faktisk må utdanne seg for å bli bonde og, sant? -_- Neida... "pappa lærer meg alt" Lenke til kommentar
chokke Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 (endret) Heisann, Nokken i godt Humør Idag? Nei, noen er bare grusomt gode til å skjule oss Yey, en remix av this is the end (eller noe, ihvertfall det som synges) på radioshowet jeg hører på . Go Markus! Endret 7. februar 2008 av chokke Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 stonemeister: kva? nja, ho klagar over alt, eg synes ikkje ho har gru nn til det. eller kven snakkar du om? eplefe: nei?? det har eg ikkje høyrd noke om? det seier ikkje far min eg må, han har ikkje utdanning eg lærar alt av han Unnskyld. Du må ikke. Du bare bør. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Schnell er et av de mest forundringsverdige mennesker på dette forumet. Spesielt norsken hans... Faren skal lære ham å bli bonde? Nå får jeg 1930-talls aner her... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 bytex: eg skal bli bonde, så eg tykkjer det er forkasteleg eg vert tvingen til å gå på skule og lere om fuck og faenskap når eg ikkje har bruk for det.Du vet at man faktisk må utdanne seg for å bli bonde og, sant? -_- Det er helt riktig, bestefaren min er bonde, og han gikk på UMB for og utdanne seg som det... Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 I tilfelle dere lurte; Jeg er ikke død! Jeg har bare vært litt fjern de siste par dagene. Hva diskuteres her? Lenke til kommentar
j-- Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Schnell: Var mammaen og pappaen din i slekt før de lagde deg? Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Pac-Man og Eplefe: Det at man KAN utdanne seg for å bli bonde betyr ikke at man MÅ det Lenke til kommentar
chokke Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Schnell: Var mammaen og pappaen din i slekt før de lagde deg? Han er visstnok russisk import da... Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 (endret) Det er helt riktig, bestefaren min er bonde, og han gikk på UMB for og utdanne seg som det... Det er andre tider nå... Poenget er at det er mange maskiner, og andre tehniske ting som finnes nå. Og for noe trenger man utdanning, i bunn og grunn... Endret 7. februar 2008 av SasaB Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Unnskyld. Du må ikke. Du bare bør. "Og føre regnskap for gårdsdriften." Shit, man, shit man boogie. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Pac-Man og Eplefe: Det at man KAN utdanne seg for å bli bonde betyr ikke at man MÅ det I stand corrected... Tok et raskt søk på agronom , og så at det bare var frivillig... Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Pac-Man og Eplefe: Det at man KAN utdanne seg for å bli bonde betyr ikke at man MÅ det Jeg rettet på meg selv noen poster under, at man ikke må, men at man bør. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Hoho, Predator er knall! Tid for nummer to nå. Selv om den sikkert rent objektivt sett er elendig. Hjelper å ikke ta filmmediet så seriøst. 8D Predator var jo også ganske flau, jeg tror den replikken som ble levert med mest innlevelse i løpet av hele filmen var "... My God!" - av en pilot som var på skjermen i ca. 4 sekunder. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Schnell: Du kan bli en kjempeflink bonde uten utdanning, men du kommer til å gå konkurs fordi du ikke har peiling på regnskapstekniske ting osv., og dessuten så kommer alle de smarte siviløkonomene til Tine til å rundlure deg så du tjener mindre penger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg