b-real Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 *snipp*Hadde vi ikke denne diskusjonen for X antall sider tilbake? SasaB: Unnskyld, skal prøve å helle mer bensin på bålet neste gang Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Huff, slikt drit kan du da ikke kjøpe, send de med en gang til Drøbak så skal jeg få "destruert" de Så omtenksomt av deg. Gi meg adresse og kontonummer, så skal jeg sende høyttalerne, samt overføre penger til kontoen din for bryderiet du fikk med de Siden jeg er så snill skal jeg gjøre det gratis for deg, skal til og med betale frakten for deg! *føle seg alt for snill* Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 (endret) SasaB: Unnskyld, skal prøve å helle mer bensin på bålet neste gang Nå henger jeg virkelig ikke med Aha... På godt serbisk heter dette: Hesten har skjønt... (jeg er hesten) Endret 7. februar 2008 av SasaB Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 b-real:_ kva diskusjon`?? :/ Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 At du syter og bærer deg over litt skolearbeid er ikke akkurat unormalt. Faens unger nå for tida. Gidder ingenting. Lenke til kommentar
Eplekaka88 Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Heisann, Nokken i godt Humør Idag? Lenke til kommentar
Licht Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Predator er slik en fantastisk film. GET TO DA CHOPPA. Ellers er det få band som kan ha sanger titulert Nancy the Tavern Wench. Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 bytex: eg skal bli bonde, så eg tykkjer det er forkasteleg eg vert tvingen til å gå på skule og lere om fuck og faenskap når eg ikkje har bruk for det. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 At du syter og bærer deg over litt skolearbeid er ikke akkurat unormalt. Faens unger nå for tida. Gidder ingenting. Dagens unger gidder ikke det og det. Tror de setningene har eksistert helt siden menneskene kom på jorda... Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Predator er slik en fantastisk film. GET TO DA CHOPPA. Ellers er det få band som kan ha sanger titulert Nancy the Tavern Wench. Hoho, Predator er knall! Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 sasab : einig, berre at det er bestemora mi som pleier å seie sån Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 sasab : einig, berre at det er bestemora mi som pleier å seie sån Alle eldre folk sier det. Enten de er naboen din, morra di eller hvem enn det skal være. Har hørt det så mange ganger... Tror folk virkelig evig syting hjelper? Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 sasab: ja det hjelper faktik Lenke til kommentar
b-real Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 sasab : einig, berre at det er bestemora mi som pleier å seie sån Alle eldre folk sier det. Enten de er naboen din, morra di eller hvem enn det skal være. Har hørt det så mange ganger... Tror folk virkelig evig syting hjelper? Bare vent til du blir gammel selv, du kommer til å tenke i akkurat samme tankene. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 sasab: ja det hjelper faktik Tydeligvis hjelper ikke det. Vi har "syti" ganske lenge over grammatikken din, og det hjelper ikke. Trist Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 sasab : einig, berre at det er bestemora mi som pleier å seie sån I ditt tilfelle er det kanskje en grunn til det? Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Sad, very sad but very truth. En dag blir vi alle gamle og gretne... For en tanke... Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 clvn: Den er heilt fin? det er berre du som ikkje kan nynorsk Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 bytex: eg skal bli bonde, så eg tykkjer det er forkasteleg eg vert tvingen til å gå på skule og lere om fuck og faenskap når eg ikkje har bruk for det.Du vet at man faktisk må utdanne seg for å bli bonde og, sant? -_- Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 stonemeister: kva? nja, ho klagar over alt, eg synes ikkje ho har gru nn til det. eller kven snakkar du om? eplefe: nei?? det har eg ikkje høyrd noke om? det seier ikkje far min eg må, han har ikkje utdanning eg lærar alt av han Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg