Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ahahaha! Awesome!

En humppa-versjon av Cameos "Word Up!" xD

 

 

Hadde hele tiden misstanke om at det ville være med Aleksander Rybak som med Stig Van Eijk og Kurt Nilsen, enorm oppmerksomhet en liten stund og så glemmer alle dem.

Kurt Nilsen er da langt ifra glemt? Han er jo en av norges mest respekterte musikere :dontgetit:

Falt og slått deg i huet? Respektert? Han? WTF?!

Lenke til kommentar

Kurt Nilsen er da langt ifra glemt? Han er jo en av norges mest respekterte musikere :dontgetit:

Kurt Nislen, en av norges mest respekterte musikere? Det er, hands down, det dummeste jeg har hørt på veldig lang tid.

Sorry, men kanskje ikke for deg. Men fakta er at han faktisk er ganske respektert i musikknorge. Uansett hva du mener.

Lenke til kommentar

Været har vel vært helflott siden juleaften? :ermm:

Vi skriver 8. mars i dag og det er fremdeles mer snø enn det pleier å være i slutten av januar. Nei, været har ikke vært helflott siden julaften.

Vi skriver 8. mars i dag, det er 4-5 varmegrader, det har regnet mye og det er mindre sne enn i forrige uke. Været er fantastisk! :D Jeg har total vårfeeling! :D

 

Og ingen stemme. Lips: Party Classics dumpa ned i postkassen i dag, og nå har jeg gått gjennom:

"Cameo - Word Up"

"4 Non Blondes - What's Up"

"Foreigner - I Want to Know What Love Is"

"Sixpence None The Richer - Kiss Me"

"James Blunt - You're Beautiful"

"Spice Girls - Wannabe"

"R.E.M. - Shiny Happy People"

"Opus - Live is Life"

"The B-52's - Love Shack"

"Dusty Springfield - Son of a Preacher Man"

"Nancy Sinatra - These Boots Are Made For Walking"

"Don McLean - American Pie"

"Tom Jones - It's Not Unusual"

"Gloria Gaynor - I Will Survive"

"Lynyrd Skynyrd - Free Bird"

og stemmen min er borte så jeg må ta pause før jeg synger mer.

 

Sorry, men kanskje ikke for deg. Men fakta er at han faktisk er ganske respektert i musikknorge. Uansett hva du mener.

Populær og velkjent er ikke det samme som respektert.

Populær og respektert går vel litt i samme gate hvertfall.

Nåh, det ...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...