Eplefe Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Jeg har også hatt en dårlig dag.kan jeg også komme over? Ja jøss, bare å stikke innom. Er plass her, liksom. Dagen min var egentlig ikke så ille, bortsett fra da de drepte musen og det som nettopp skjedde. Fah. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Dear Jonas, Money recived, speakers will send out today with DHL. Trackingnumber follows tomorrow. Regards Johannes Snaaart snart snaaart linkylink Lenke til kommentar
b-real Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Hvor får dere penger til alt dette egentlig? Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 hey eg kjedar meg sitt her og ventar på at hotel cæcar <3 skal byrje. dykk då?? Lenke til kommentar
j-- Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Hvor får dere penger til alt dette egentlig? Penger? *skule på voldtatt mastercard* Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 hey eg kjedar meg sitt her og ventar på at hotel cæcar <3 skal byrje. dykk då?? Lekser, og mere lekser Lenke til kommentar
b-real Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Hvor får dere penger til alt dette egentlig? Penger? *skule på voldtatt mastercard* Ah...bare pass på at du kan betale tilbake mann Ellers så virket det som snaxy høytalere...skulle ønske en kunne investere i noe slikt selv. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 (endret) Dear Jonas, Money recived, speakers will send out today with DHL. Trackingnumber follows tomorrow. Regards Johannes Snaaart snart snaaart linkylink Huff, slikt drit kan du da ikke kjøpe, send de med en gang til Drøbak så skal jeg få "destruert" de Endret 7. februar 2008 av Slettet+6132 Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 sasab gidd å bruke tid på det Lenke til kommentar
b-real Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 sasab gidd å bruke tid på det for en rebell...for en fighter Lenke til kommentar
j-- Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Ah...bare pass på at du kan betale tilbake mann Ellers så virket det som snaxy høytalere...skulle ønske en kunne investere i noe slikt selv. Japp, kommer inn litt mer penger nå fremover, så skal gå greit. Er ikke så ille, det jeg betaler for de. Blir ca. 9000 nok inkl. frakt og fortolling fra tyskland. Har vært demomodell i en hifi-butikk der nede Huff, slikt drit kan du da ikke kjøpe, send de med en gang til Drøbak så skal jeg få "destruert" de Så omtenksomt av deg. Gi meg adresse og kontonummer, så skal jeg sende høyttalerne, samt overføre penger til kontoen din for bryderiet du fikk med de Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 sasab gidd å bruke tid på det Men engelsklæreren har en greie for lekseprøver :/ Matten skiter jeg langt opp i B-Real: Rebelsk, heh... Den var tørr Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Jeg har også hatt en dårlig dag.kan jeg også komme over? Ja jøss, bare å stikke innom. Er plass her, liksom. Dagen min var egentlig ikke så ille, bortsett fra da de drepte musen og det som nettopp skjedde. Fah. Fortell, fortell! Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Fortell, fortell!Orker ikke. I'm just a mess. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Tihi, mine høytalere kosta 11000,- I beats j00! Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 eg meiner det, dykk kjem aldreg til å få bruk for det, fattar ikkje folk gidd å bruke tid på å gjere lekse. eg pleier å gjere innleveringar ein gong iblandt, men trur eg skal slutte med dfet og får berre karakter 1, 2 eller 3- Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 (endret) Orker ikke. I'm just a mess. Du er sannelig ikke alene... Schenll: Jeg har en drøm om å studere psykologi, eller historie en dag. Vil oppnå det, og da trenger jeg skole... Det er sannheten.... Endret 7. februar 2008 av SasaB Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 (endret) Skal du starte dagens standard idiotiske diskusjon igjen, schnell? Troll-unge. Endret 7. februar 2008 av Bytex Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 eg og er heilt mess idag. har ein heilt jævli dag ass bytex: nei hotel cæcar byrjar om 10 min så eg stikk då Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 eg og er heilt mess idag. har ein heilt jævli dag assDet muntrer meg litt opp å lese. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg