b-real Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Pft. Jeg er like morsom... Så det så.Og :--{D tar ikke så lang tid å skrive. Du er og forblir Tomat-Ulf. It's your destiny! Lenke til kommentar
K.. Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Arriba! Fått kobla opp xboxen skikkelig nå. A GUITARHERO IS ME Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 min 360 har fått "The Red Ring Of Death" Lenke til kommentar
b-real Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 min 360 har fått "The Red Ring Of Death" Skulle til å si kondolere, men så kom jeg på at det var bare en konsoll *pekepå* Lenke til kommentar
K.. Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 min 360 har fått "The Red Ring Of Death" OH NO! Get it fixed now fast. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Pen Jakke er jævlig digg Lenke til kommentar
b-real Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Skjønner ikke hva folk synes er så spennende med konsoll uansett. Neh..gi meg mus! Begynner å bli litt type overtrøtt. Hørte rykter om at det var vaniljeis nede Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Pen Jakke er jævlig digg HEhe.. Gode, gamle dager det gitt! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Sier meg enig med biril ^^ Norsk hiphop er liksom mer pop. Det er ikke det gode, gamle som det var rundt år 2k og litt før Lenke til kommentar
b-real Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 http://e24.no/naeringsliv/article2243499.ece Omtrent halvparten av alt endagsfravær i Norge skyldes alkohol. Det meste settes på næringslivets regning. - Samfunnets kostnader knyttet til alkohol er større enn kostnadene knyttet til narkotika, sier Inger Synnøve Moan på konferansen ”Skjulte trusler i arbeidslivet” i Bergen. Moan er forsker på Sirus, et institutt som arbeider med rusmiddelproblemer i samfunnet. WHO har rangert alkohol som den tredje viktigste årsak til sykelighet i den vestlige verden. Alkoholbruk koster næringslivet omtrent 11 milliarder kroner i året. Den største kostnaden er knyttet reduksjon av kvaliteten på arbeidet. Trengte de strengt tatt å forske på noe slikt? Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Norsk hiphop er liksom mer pop.Det er ikke det gode, gamle som det var rundt år 2k og litt før Enig. I storhetstida til Warlocks, Tommy Tee, Son of Light etc. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Haha! Hun heter Moan til etternavn! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Haha! Hun heter Moan til etternavn! Big deal. Er flere steder i norge som heter Moan Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Norsk hiphop er liksom mer pop.Det er ikke det gode, gamle som det var rundt år 2k og litt før Enig. I storhetstida til Warlocks, Tommy Tee, Son of Light etc. Yeah! Opaque - Finally Here Lenke til kommentar
b-real Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Tommy Tee...hah..fyren spiller bra mye dritt på "National Rapshow" som han har på P3. Så mye bra der ute og så klarer de å surre det sammen til en venne-rap dritt. Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 min 360 har fått "The Red Ring Of Death" Da lider vi sanmne skjebne. Er bare til å ringe Microsoft, så kommer de og henter den på døren og leverer den på døren når den er ferdig. =) Lenke til kommentar
b-real Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Hente den på døra? Damn...er det rart det blir klaget på MS hele tida når dere forventer slik service? Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Hente den på døra? Damn...er det rart det blir klaget på MS hele tida når dere forventer slik service? But it's true. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Fyfaen. Jeg gleder meg til Nie kommer. Forbanna drittdag. Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Fyfaen. Jeg gleder meg til Nie kommer. Forbanna drittdag. Jeg har også hatt en dårlig dag. kan jeg også komme over? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg