L4r5 Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Å ja faen... Det var da det flyet med de fotballfolka kræsja eller noe. Skal liksom væres skikkelig tragisk, men faen heller. Det er FEMTI år siden. Kan vi ikke komme oss videre? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 (endret) Kanskje et av tidenes største talentet døde i den ulykken. 8 stk om jeg ikke tar feil døde i den flyulykken. Det er 50 år siden, og derfor bør de minnes. Endret 7. februar 2008 av DJ_Dark Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 (endret) Å ja faen... Det var da det flyet med de fotballfolka kræsja eller noe. Skal liksom væres skikkelig tragisk, men faen heller. Det er FEMTI år siden. Kan vi ikke komme oss videre? Det var en gisselaksjon-greie? Endret 7. februar 2008 av Underpants Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Det var en gisselaksjon-greie. Du bommer med femten år eller noe. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 (endret) Det var en gisselaksjon-greie. Du bommer med femten år eller noe. Uansett så var det mye tristere. Endret 7. februar 2008 av Underpants Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Det var noen Man U-spillere som døde i en flyulykke. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 dere har ikke sansen for å respektere folk som fortjener det virkelig Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Fotballspillere, bah Ikke verre. Kunne vært verre, kunne vært flere musikere. Ja, så klart jeg tuller, det er trist at folk dør, selv folk som fotballspillere. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Det var noen Man U-spillere som døde i en flyulykke. Hadde dette ært fotball-delen av forumet hadde du blitt slakta for den betegnelsen der... Trist er det, men sørgedagen var i går... Uansett R.I.P Lenke til kommentar
Nie Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Hvorfor er alle sammen i sorg? Jeg er villig til å vedde på at halvparten av dem som har det der i nicket sitt ble født -lenge- etter det skjedde. oO I don't get it. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 dere har ikke sansen for å respektere folk som fortjener det virkelig Hvor var de samme msn-nick greine 25.desember når det var femti år siden Stanley Vestal døde? Eller 24. november når det var femti år siden Diego Rivera døde? og 21. desember,? Selv ikke den 21.september så jeg noen med lignende ting i nicket sitt? Og denne datoen burde vel vi nordmenn kjenne? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Jeg sliter virkelig med datoer. Hva skjedde 21.12.? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 8 stk er flere enn en, og dette var en flyulykke. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Poeng til deg Lars... Men dessverre er det en slik verden vi lever i... Hvor mange kan si at de husker Beslan-episoden? Jeg vil alltid huske den, i likhet med Rockness-ulykken, siden jeg bodde 150 meter fra ulykkesstedet... Forskjellige ting setter forskjellig inntrykk på folk... Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 (endret) Jeg sliter virkelig med datoer. Hva skjedde 21.12.? Femti år siden denne karen døde. Jeg bare synes samebrors poeng om at respekt bør vises de som fortjener det er feil når man ikke gir den til alle som fortjener det. Var han mindre talentfull enn de fotballspillerne? Endret 7. februar 2008 av L4r5 Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Hallo? Hva med de 155 barna som døde for 2 år siden, 1-3.09.04? Jaja... Lenke til kommentar
b-real Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 dere har ikke sansen for å respektere folk som fortjener det virkelig Bare en fotballspiller. 8 down...XXXXXXXX to go *le* Oi..fattern styrer ordentlig opp til middag. Hvalkjøtt å greier. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Er helt enig med deg SasaB. En mye større tragedie. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 http://smartmicrousa.com/item.asp?PID=13853 218. U.S. dollars = 1 188.1404 Norwegian kroner Ikke så ille for en ny skjerm =) Og hvem var den smarte fyren som sa at det kom til å koste rundt 4K? *søke* Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Det var ikke så ille pris b-real. Men du må regne med momsen og frakta da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg