Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er flott at de bruker slike muligheter, er nok av de som sitter med hodet i veggen og er igjen ensom og ikke har folk igjen annet en slekt og da kan ta i bruk slike verktøy for å holde kontakt med de som er igjen..

 

ja men farmora mi er ikke så ensom hun har farfar og hun jobber i en slags butikk

Lenke til kommentar
b-real: Utviklingspsykologi, faktisk. Utvilsomt et interessant emne, men det blir slitsomt når man kommer over så mange ulike teorier og slikt. Dessuten er boka relativt tjukk.

 

Hva styrer du med på denne onsdagskvelden, da? :)

Utviklingspsykologi? Det må jo bare være et av de mest spennende temaene egentlig,barns psykologiske utvikling.

 

Lager meg litt mat og skal egentlig ikke gjøre noe som helst i dag har jeg bestemt meg for.

I morgen skal jeg på brannkurs, det blir jo skøy

 

ja men farmora mi er ikke så ensom hun har farfar og hun jobber i en slags butikk
Nei da er hun heldig. Er så ufattelig mange som blir igjen alene på slutten av livet sitt og det er en slik deppresiv tanke.

 

 

Slags type butikk? oO

Lenke til kommentar
b-real: Utviklingspsykologi, faktisk. Utvilsomt et interessant emne, men det blir slitsomt når man kommer over så mange ulike teorier og slikt. Dessuten er boka relativt tjukk.

 

Hva styrer du med på denne onsdagskvelden, da? :)

Utviklingspsykologi? Det må jo bare være et av de mest spennende temaene egentlig,barns psykologiske utvikling.

 

Lager meg litt mat og skal egentlig ikke gjøre noe som helst i dag har jeg bestemt meg for.

I morgen skal jeg på brannkurs, det blir jo skøy

 

ja men farmora mi er ikke så ensom hun har farfar og hun jobber i en slags butikk
Nei da er hun heldig. Er så ufattelig mange som blir igjen alene på slutten av livet sitt og det er en slik deppresiv tanke.

 

 

Slags type butikk? oO

 

ja når jeg sier #en slags butikk" så mener eg ein butikk. men ikkj rema 1000

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...