Nie Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Vel, Lars. Med det designet på siden så vil jeg si at det er litt mobbing. Men, jeg har egentlig kryssa av på nesten alt. Medregnet kristne sider. Og herregud så mange av dem som er stygge. >.< Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Stumble er moro ... Lenke til kommentar
b-real Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 i is Russien girl, marry me pliase? Faen meg ikke langt unna. Tror ikke dama er riktig rett i hodet heller. Jaja...*finne seg en matbit og sløve framfor tv-en. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 (endret) mistet 6 jævla salg! forbanna kjærring som ikke ville gi fra seg person nr... fikk ikke engang forklart hva jeg skulle med det før hun la på... det er snakk om litt over 600 kr! beklager ordbruken, måtte få det ut... Endret 7. februar 2008 av Espen pai Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 i is Russien girl, marry me pliase? Faen meg ikke langt unna. Tror ikke dama er riktig rett i hodet heller. Er ho russisk? :!: mistet 6 jævla salg! forbanna kjærring som ikke ville gi fra seg person nr... fikk ikke engang forklart hva jeg skulle med det før hun la på... det er snakk om litt over 600 kr! Haha, ånei vi blir svindla Lenke til kommentar
Nie Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Aaaw, den er kjip, Espen. *trøstepå* Sjokolade? Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Ha, ikke søren om jeg hadde gitt personnummeret mitt til en ekkel telefonselger. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Sjokolade? *kibbe* Sjokoladen min. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Ha, ikke søren om jeg hadde gitt personnummeret mitt til en ekkel telefonselger. Espen er da ikke ekkel :| Sjokoladen min. *Spise* :!: Lenke til kommentar
Nie Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Espen er søt. Sånn, dialekta hans er skjønn. ^^ Lenke til kommentar
j-- Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Hvor mange her har faktisk møtt Espen? *rekke opp hånda* Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Ha, ikke søren om jeg hadde gitt personnummeret mitt til en ekkel telefonselger. Nei jeg hadde heller aldri gitt personnummeret mitt til en telefonselger.. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Hvor mange her har faktisk møtt Espen? *rekke opp hånda* *rekke opp hånden* Lenke til kommentar
b-real Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Er ho russisk? :!:Negative! Ha, ikke søren om jeg hadde gitt personnummeret mitt til en ekkel telefonselger.Neh, ikke jeg heller. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Er ho russisk? :!:Negative! Ukraina? Estland? Latvia? Litauen? Finland? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Ukraina? Estland? Latvia? Litauen? Finland?Norsk så vidt jeg klarer å se Ga opp prosjektet...da hun ikke ville la meg komme inn mens hun prøvde undertøyet (som jeg skulle velge ) så kunne det være det samme Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Jeg er ferdig på skolen, så jeg stikker hjem for å sløve i sofaen eller noe. Bussen går 15:15. JEg bør nå det. Byes. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg