Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er vel det som heter skulk. Ennå en slik dag blir det i dag. Jeg er så giddalaus og har ikke klart å sove på omtrent to døgn, sett bort fra en halvtime på øyet i går. Ikke spør meg hvordan jeg i det hele tatt klarte å våkne etter såpass kort tid. Jeg var dautrøtt da, men ikke nå. Nå er jeg egentlig bare i en slags våken transcendental tilstand hvor alt bare svever og faller på plass. Hmm.

 

Mikkel, du begår jo et alvorlig regelbrudd hva angår forumregler. Tysk er ikke tillatt. ph34r.gif

Endret av Señor Bukkake
Lenke til kommentar

Det er vel det som heter skulk. Ennå en slik dag blir det i dag. Jeg er så giddalaus og har ikke klart å sove på omtrent to døgn, sett bort fra en halvtime på øyet i går. Ikke spør meg hvordan jeg i det hele tatt klarte å våkne etter såpass kort tid. Jeg var dautrøtt da, men ikke nå. Nå er jeg egentlig bare i en slags våken transcendental tilstand hvor alt bare svever og faller på plass. Hmm.

 

Mikkel, du begår jo et alvorlig regelbrudd hva angår forumregler. Tysk er ikke tillatt. ph34r.gif

Hysj på deg :ph34r:

Lenke til kommentar

DNFK ist nicht MSN!

Eh, det er ikke så veldig langt unna i hvert fall. Det er jo forumets arena for å snakke om løst og fast om ting som faller oss inn.

 

Det er vel det som heter skulk. Ennå en slik dag blir det i dag. Jeg er så giddalaus og har ikke klart å sove på omtrent to døgn, sett bort fra en halvtime på øyet i går. Ikke spør meg hvordan jeg i det hele tatt klarte å våkne etter såpass kort tid. Jeg var dautrøtt da, men ikke nå. Nå er jeg egentlig bare i en slags våken transcendental tilstand hvor alt bare svever og faller på plass. Hmm.

 

Mikkel, du begår jo et alvorlig regelbrudd hva angår forumregler. Tysk er ikke tillatt. :ph34r:

Thou must learn how to sleep. :whistle: Du vil forresten få en såkalt "retteprøve" neste gang du møter opp i tysken (dette gjelder, i følge læreren, uansett hvor lenge det er til neste gang du kommer). So just get over it! :tease:

Endret av Crash
Lenke til kommentar

Jeg endret også litt på sovevanene mine. Har pleid å bare sovne på sofaen ut på natta en gang, men bestemte meg for å benytte senga mi igjen. Kan være at kroppen min trenger å tilvenne seg det igjen. Jeg får prøve i dag, da. Er rimelig sikker på at jeg kommer til å knekke sammen i søvn om et par timer fra nå av, har vært såpass lenge våken. Sovner sånn cirka 15:00, vil jeg tippe. Da vil jeg våkne seint på natta igjen, og ikke klare å sovne igjen etterpå, og da er det den onde sirkelen om igjen. FITTESYKLUSSØVNBÆSJ.

 

 

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...