Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Angående diskusjonen om blod tidligere i dag. De tar vel en god del blod, da. Hørte at venninnen min ble veldig svimmel da hun ga blod. Hun er ikke spesielt tynn eller liten.

 

Noen andre som har gitt blod her?

 

Ga blod for første gang for et par uker siden. Jeg ble ganske svimmel og også kvalm etterpå, men det kommer mest sannsynlig av at jeg hadde spist ganske lite både før og etter.

Så det er viktig å sørge for å få i seg nok mat og væske både før og etter!

Lenke til kommentar

Godt å se noen dele samme syn som meg når det gjelder "syden".. Aldri vært der, aldri tenkt å være der.

Eneste stedet jeg har vært på ferie i er Vietnam og Danmark

Begge to er helt herlige :]

 

Noen sider for sen, men ja, jeg deler ditt syn angående det typisk "syden". Har vært der to ganger, og da var det gøy, for da var jeg en liten kid. Men akkurat nå så frister det ikke akkurat. Heller Europa/USA og kombinert storby- og opplevelseferie. :)

Lenke til kommentar

Vinter er vel og bra det, men etter nesten tre måneder med ekstremkulde og store snøfall savner man sommeren. For min del så er det lyset og følelsen av frihet jeg savner mest - ikke den intense sommervarmen (okei, jeg savner den litt også da :whistle:).

 

Men nå blir det jo ganske grei stemmning ute, så jeg klager ikke. Snøen kan godt være her lenge for min del, så lenge det er solskinn og ikke sprengkaldt. :thumbup:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...