Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

For en gangs skyld er jeg enig med deg, Glimti. :p Men det med pizza er jeg litt usikker på, er så mye annen god mat. :hmm:

 

Vi er enige... :eek: Nesten så jeg får et anfall... :p Når jeg sa det om pizza tenkte jeg hovedsakelig på fastfood siden det var slike retter vi var inne på, men pizza kommer uansett svært høyt opp hos meg.

Lenke til kommentar

Nei nå får dere gi dere !

Kebab er blitt de unges nasjonal mat og det er jommen meg ikke uten grunn for det tar deg med til et smaks paradis ute like. Blandingen av den kalde deilige sprø salaten med kanda dressing, krydder og sterkt kattekjøtt yummy :)

 

Det som kunne konkurert med "Balkan" i følge lista til han blogg duden det var linka til her, var tidligere Express som det het her i byen. Kosta abre 35 spenn for en jævla svær kebab og noe så inne i faen og den smakte. Pleide altidd og være mye folk der for og mekke seg en kebab på veien. Tider det.

 

 

Men nå har jeg vært på brygga og kjøpt marilyn manson greatest hits som jeg skal høre på til jeg sovner, good night :)

Lenke til kommentar

Begge deler, en del restauranter har begynt å bruke Kandaprodukter! Men er fortsatt de som aldri kunne tenke seg det, og det er de jeg har søkt lærlingplass hos

 

Det best med Kanda er at de selger produktene sine til private. Skal det lages burgere eller what ever hjemme så er det rett opp på spar og kjøpe Kanda - SuperDressing. Akuratt den som blir brukt ute i felten, og med litt BBQ sauce på burgeren, og ei saftig skive med ost toppet med salat og super dressing så kan du si du er ganske nærme kebab sjappe burgeren ja ;)

Lenke til kommentar

Mener du at du ikke kan få den samme blandingen i en burger som i en kebab?

 

Burger og Kebab kan da ikke sammenlignes på noen annen måte at det er samme mat type.

 

Men smaks messig er det helt forskjellig, til og med annen dressing. Burger er en snasen karbonade pressa mellom to brød, mens kebaben er masse oppskåret kjøtt av f.eks sævv pressa ned mellom to deilige pitabrød sider. Salaten i kebaben pleier også og være litt annerledes, ikke minst den deilige maisen ;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...