Espen pai Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 ...hmm. Jeg må nesten få noe i bytte. xD godteri? Lenke til kommentar
Nie Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Espen kom med ett bra forslag. ^^ Eller kos, for jeg er kosesyk. x) Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Espen kom med ett bra forslag. ^^Eller kos, for jeg er kosesyk. x) Du kan betale for å få ut buksen min så jeg slipper å vente en uke. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 (endret) Heldagsprøve i engelsk var alltid morsomt... Slapp jo alt det andre. 8D Aaa, Soldier of Fortune II snart nede. Endret 7. februar 2008 av Zealuu Lenke til kommentar
Nie Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Eplefe: Eller du kan få tilbake de klærne som ligger oppe hos meg, skolebøkene, hatten og boken. Jeg tror det er alt. x) Zealuu: Jaa! Også får man gå tidlig. =D Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Eplefe: Eller du kan få tilbake de klærne som ligger oppe hos meg, skolebøkene, hatten og boken. Jeg tror det er alt. x)Jeg syntes du kan betale ut buksen min. Eller kjøpe studiegodt. Mhm. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Eplefe: Du er klar over at jeg er ganske blakk jeg også? x) Hvor mye for å få ut den jævla buksa, da? xD Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Eplefe: Du er klar over at jeg er ganske blakk jeg også? x)Hvor mye for å få ut den jævla buksa, da? xD 245,- tror jeg. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Got MSN? Steike så det snør ute nå. Blaut dritsnø =( Og jeg er dritsulten. Fack fack..gidder ikke å lage mat. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Zealuu: Jaa! Også får man gå tidlig. =D Og billige seksere. ~8D Jeg må kjøpe mat nå. :| Toodles. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Og jeg er dritsulten. Fack fack..gidder ikke å lage mat.Suck it up og lag deg mat, ingen andre kommer til å gjøre det for deg. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 men men...jeg er trøtt og har ikke sovet på leeeenge og og og og!!! *gråte* Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 men men...jeg er trøtt og har ikke sovet på leeeenge og og og og!!! *gråte*Hør her, hadde jeg bodd i nærheten hadde jeg lagd mat til deg, men det gjør jeg ikke, og det er det ingen andre som gjør heller (ihvertfall ingen som har planer om å slippe det de har i hendene for å lage mat til deg). Gå ut på kjøkkenet og lag deg noe å spise, ELLER gå sulten. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 jeg stemmer for godteri Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Bah. Hvorfor meg? "Fordi du er den som sitter på ræva og surfer hele dagen, derfor Sjur" *forbanne mammaen sin* Noen som har peil på hvor jeg kan finne strykemerker / klistremerker / pins / buttons med logoen til Kvinnefronten på? Lenke til kommentar
Licht Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Ditt nærmeste feltdepot, kanskje... Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Vet ikke av noen. Eneste stedene hvor jeg vet de har slikt er bodymap og div. platesjapper, og jeg har ikke funnet noe på den lokale platesjappa eller bodymap Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Jeg har en sykelig trang til å drepe noen. Vi skal se en sånn lam film. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Jeg er paranoid. Me2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg