Zeph Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Dæven! Visste at mange folk på forumet her var litt sjuke, men nå har det gått over styr!Fleste er bare attentionwhores...slapp av. Er en del normale folk her også På denne tida av døgnet er det riktignok langt mellom kvart tilfelle. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Snakk om nedtur, du har ei jente med deg og så kjem det ein stut med tryllestav. Ja, tenk. :o Røff i senga? ^^ Tror nok du vil se at jeg ikke gir noen detaljer om mitt privatliv på forumet. Sånn bortsett fra at jeg er sammen med kibs da. Og jeg sier jo så klart ingen ting. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 (endret) Fleste er bare attentionwhores...slapp av. Er en del normale folk her også Mhm, både jeg og b-real (åjadda) er edruelige Nordlendinger, normalere enn gjennomsnittsnordmannen. Endret 9. januar 2008 av Skarstad Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Bare legg til flere jenter, så blir det hovedsaklig jentekos. Det kan jeg godta Du mener at du kan joine uten problemer? Selvfølgelig? Jeg trodde det liksom var planen vår, husker du planen vår Kibs? Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 EDIT: NgZ, du tror helt seriøst du er i stand til å gi Kibs jentekos? Søtt.Nei? Men det virker fortsatt som om det er du som skal trenge deg "på", når du krever ett av hullene mine. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Dæven! Visste at mange folk på forumet her var litt sjuke, men nå har det gått over styr!Fleste er bare attentionwhores...slapp av. Er en del normale folk her også På denne tida av døgnet er det riktignok langt mellom kvart tilfelle. Og hvert tilfelle av normale folk er hver gang jeg poster. Selvfølgelig? Jeg trodde det liksom var planen vår, husker du planen vår Kibs? Du er jente, mao? Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Er en del normale folk her også hvor? her inne? Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Fleste er bare attentionwhores...slapp av. Er en del normale folk her også Mhm, både jeg og b-real (åjadda) er edruelige Nordleninger, normalere enn gjennomsnittsnordmannen. Jeg er også nordlending. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Selvfølgelig? Jeg trodde det liksom var planen vår, husker du planen vår Kibs? Du er jente, mao? A man can dream. Do NOT take the dream away from him! Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Og jeg sier jo så klart ingen ting. Som medfører sannhet? Skeptisk. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Er en del normale folk her også hvor? her inne? I resent that accusation! (stavehjelp please!) Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Jeg er også nordlending. Men du er spik spenna sprø. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Men det virker fortsatt som om det er du som skal trenge deg "på", når du krever ett av hullene mine. Mer som å trenge seg inn. Okei. Nå lukker jeg pc-en før jeg kommer med dårligere ordspill. Heter "mer normal", forresten, Skarstad. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 A man can dream. Do NOT take the dream away from him! Det er jo det som er gøy. Det og kastrering. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Det er utvilsomt eit fleirtal blant nordlendingane her inne no, er det kaldt i...det kalde nord? Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Og jeg sier jo så klart ingen ting. Som medfører sannhet? Skeptisk. Fakta, og det vet du! Jeg er også nordlending. Men du er spik spenna sprø. Hæ? Hvordan kan du si noe sånt?? Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 På denne tida av døgnet er det riktignok langt mellom kvart tilfelle. Og hvert tilfelle av normale folk er hver gang jeg poster. Du tror automatisk at det dukker opp en fra den andre siden av skalaen når du poster? Altså en normal? Sjansen! Selvfølgelig? Jeg trodde det liksom var planen vår, husker du planen vår Kibs? Du er jente, mao? Vi kan jo ikke fortelle alle hemmelighetene her forran trophygutten din. Du vet da godt hva jeg er! Og det er ikke innovertiss. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Mer som å trenge seg inn. Okei. Nå lukker jeg pc-en før jeg kommer med dårligere ordspill. Heter "mer normal", forresten, Skarstad.Var en grunn til "på" i "-tegn. ^^ Natta eple, ligg unna kibs i drømme med mindre jeg får være med også. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Det er utvilsomt eit fleirtal blant nordlendingane her inne no, er det kaldt i...det kalde nord? Kommer an på hva du mener med kaldt. Det er kjørlig. -10 i morges. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Det er utvilsomt eit fleirtal blant nordlendingane her inne no, er det kaldt i...det kalde nord? Nja...første snyen kom i går (mener det var i går) så...jah ^_^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg