Eplefe Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 La hun nå drepe musen. det er et skadedyr :---)imo er enkelte mennesker verre skadedyr enn den musen noensinne kunne blitt.Men okei, la oss stille deg spørsmålet: Du ble sett på som et skadedyr. Ville du blitt kvelt og lidd helt til du døde, eller ville du fått en kakk i skallen og dødd med en gang, eventuelt fått gift og dødd med en gang? Jeg syntes det er greit at hun dreper den, men hun trengte ikke kvele den. Har bare aldri hørt betegnelsen "internasjonal engelsk" før. Men så er det dog noen år siden jeg har gått skole da Programfag for VGS (valgfag). Tror det dukket opp med kunnskapsløftet. Jeg føler vi ikke snakker om annet enn globalisering, og med den læreren så vurderer jeg å velge det vekk til neste år. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Enig i at kveling var unødvendig. Jeg ville foretrukket stor jernstekepanne smashet mot kokeplate om jeg var mus =3 Også enig med deg om at enkelte mennesker burde fått samme behandling. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Enig i at kveling var unødvendig. Jeg ville foretrukket stor jernstekepanne smashet mot kokeplate om jeg var mus =3 Dropkick den i magen Lenke til kommentar
j-- Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Eller bare ta et round house kick alá Chuck Norris-stil =D Lenke til kommentar
Nie Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Hva er egentlig så megatøft med Chuck Norris? oO Lenke til kommentar
j-- Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Hva er egentlig så megatøft med Chuck Norris? oO Du er for ung til å forstå. Chuck ble over natta et internett-meme fordi han alltid var like barsk og tøff i filmene sine, som lider av elendig skuespill. Han har også vært rimelig god i kampsport. Derfor er han man, og intarwebz liker å overdrive. Om du ikke har sett noen serier/filmer med Chuck Norris så vil du ikke forstå Lenke til kommentar
Licht Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Mpf. Vi har både britisk, amerikansk, australsk osv. engelsk. Så ja, man kan si det sånn. Ikke indisk engelsk? :< Vi ble informert på VK2 om at vi i tråd med ymse reguleringer i engelskfaget kunne snakke hvilken som helst internasjonalt "godkjent" dialekt uten represalier, inkludert slik de snakker i India. Var morsomt noen timer. 8D Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Ikke indisk engelsk? :< Vi ble informert på VK2 om at vi i tråd med ymse reguleringer i engelskfaget kunne snakke hvilken som helst internasjonalt "godkjent" dialekt uten represalier, inkludert slik de snakker i India. Var morsomt noen timer. 8D Jeg har lært meg til å snakke amerikansk på ungdomsskolen, så nå prøver jeg å venne meg til å snakke britisk på skolen, og ikke bare med mamma. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 (endret) Har sett en del klipp med fyren. Finner ham ikke tøff. xD Noen som har lyst til å gjennomføre en skolemassakre-ting? Jeg kan anbefale skole, bygg og klasserom. Og hvilke lærere som fortjener å være gissel. =D Eplefe: Gjett hvem som skal leke med meg i dag? =D Endret 7. februar 2008 av Nie Lenke til kommentar
b-real Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Hva er egentlig så megatøft med Chuck Norris? oO http://www.chucknorrisfacts.com/ <- klikk og bli opplyst Lenke til kommentar
Nie Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 B-real: Gammel side. Lest sikkert hele greia. Jeg finner fremdeles ikke fyren tøff. xD Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Jeg har sett en del av filmene hans, samt vært avhengig av Walker, Texas Ranger, men finner ham ikke noe særlig mye tøffere enn andre menn på TVen Faktisk var jeg lut lei ham før han ble internettfenomen, at han ble det, gjorde ikke ting bedre. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 B-real: Gammel side. Lest sikkert hele greia. Jeg finner fremdeles ikke fyren tøff. xD Da er du som clvn sier for ung Lenke til kommentar
j-- Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Lulz, hver gang vi får Twist på kontoret ender det med at jeg spiser opp nesten alt sammen Lenke til kommentar
Nie Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 UÆ! IT-mann! *prøve å være usynlig* Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Eplefe: Gjett hvem som skal leke med meg i dag? =DUhm. Jeg og bankkortet ditt? =D Lenke til kommentar
Nie Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Uhm. Jeg og bankkortet ditt? =D Ikke helt. Jeg og din kunnskap om internasjonal engelsk. x) "Den forteller at dere skal forberede dere på en oppgave som omhandler internasjonal engelsk." Heldagsprøven. x) Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Lulz, hver gang vi får Twist på kontoret ender det med at jeg spiser opp nesten alt sammen samme her Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 (endret) Urettferdig, jeg vil og ha twist. Får bare karameller.. Men fyyy så gode dem er Endret 7. februar 2008 av PepsiCo Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Uhm. Jeg og bankkortet ditt? =D Ikke helt. Jeg og din kunnskap om internasjonal engelsk. x) "Den forteller at dere skal forberede dere på en oppgave som omhandler internasjonal engelsk." Heldagsprøven. x) ...hmm. Jeg må nesten få noe i bytte. xD Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg