Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

La hun nå drepe musen. det er et skadedyr :---)
imo er enkelte mennesker verre skadedyr enn den musen noensinne kunne blitt.

Men okei, la oss stille deg spørsmålet:

Du ble sett på som et skadedyr. Ville du blitt kvelt og lidd helt til du døde, eller ville du fått en kakk i skallen og dødd med en gang, eventuelt fått gift og dødd med en gang?

Jeg syntes det er greit at hun dreper den, men hun trengte ikke kvele den.

Har bare aldri hørt betegnelsen "internasjonal engelsk" før. Men så er det dog noen år siden jeg har gått skole da :)
Programfag for VGS (valgfag). Tror det dukket opp med kunnskapsløftet. Jeg føler vi ikke snakker om annet enn globalisering, og med den læreren så vurderer jeg å velge det vekk til neste år.
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hva er egentlig så megatøft med Chuck Norris? oO

Du er for ung til å forstå. Chuck ble over natta et internett-meme fordi han alltid var like barsk og tøff i filmene sine, som lider av elendig skuespill. Han har også vært rimelig god i kampsport. Derfor er han man, og intarwebz liker å overdrive. Om du ikke har sett noen serier/filmer med Chuck Norris så vil du ikke forstå :)

Lenke til kommentar
Mpf. Vi har både britisk, amerikansk, australsk osv. engelsk. Så ja, man kan si det sånn.

Ikke indisk engelsk? :<

Vi ble informert på VK2 om at vi i tråd med ymse reguleringer i engelskfaget kunne snakke hvilken som helst internasjonalt "godkjent" dialekt uten represalier, inkludert slik de snakker i India. Var morsomt noen timer. 8D

Lenke til kommentar
Ikke indisk engelsk? :<

Vi ble informert på VK2 om at vi i tråd med ymse reguleringer i engelskfaget kunne snakke hvilken som helst internasjonalt "godkjent" dialekt uten represalier, inkludert slik de snakker i India. Var morsomt noen timer. 8D

Jeg har lært meg til å snakke amerikansk på ungdomsskolen, så nå prøver jeg å venne meg til å snakke britisk på skolen, og ikke bare med mamma. :p
Lenke til kommentar

Har sett en del klipp med fyren. Finner ham ikke tøff. xD

Noen som har lyst til å gjennomføre en skolemassakre-ting? Jeg kan anbefale skole, bygg og klasserom. Og hvilke lærere som fortjener å være gissel. =D

Eplefe: Gjett hvem som skal leke med meg i dag? =D

Endret av Nie
Lenke til kommentar
Uhm. Jeg og bankkortet ditt? =D

Ikke helt. Jeg og din kunnskap om internasjonal engelsk. x)

"Den forteller at dere skal forberede dere på en oppgave som omhandler internasjonal engelsk."

Heldagsprøven. x)

...hmm. Jeg må nesten få noe i bytte. xD
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...