b-real Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Dans er greit når man er alene hjemme og lager mat mens man hører på Deep Purple, men ellers er det bare pinlig.Tror ikke alle som vil kalle det dans Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Tvangen, og at jeg ikke liker moderne dans. Klassisk dans derimot... Foxtrot, Charleston og slike... Der har du dansene sine. Skulle gjerne likt å kunne og danse de. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Titt-titt, folkens. Da har man hatt internasjonal engelsk uten internett. Og jeg overlevde. Mest på grunn av musen som rømte fra veggen inn i høytalerne. Made my day. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Dans er greit når man er alene hjemme og lager mat mens man hører på Deep Purple, men ellers er det bare pinlig.Tror ikke alle som vil kalle det dans Hvorfor ikke? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Ha ha, mus er elsk. Særlig på lan. Helt til de gnager over nettverkskablene -,- Lenke til kommentar
b-real Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 http://www.crop.cri.nz/home/news/releases/1201749913200.php Tåreløs løk.. Hva er det egentlig disse forskerene får betalt? Hva skjedde med ting som kreft og aids osv? Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 http://www.crop.cri.nz/home/news/releases/1201749913200.php Tåreløs løk.. Kuuuult Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Gikk i glemmeboka for noe så livsviktig som å kunne skrelle løk uten å få tårer i øya *himle med tåreløse øyne* Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Hvis man har tunga ute mens man skjærer løk begynner man ikke å grine. Ikke det at det er så hygienisk men Lenke til kommentar
b-real Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Da har man hatt internasjonal engelsk uten internett. Har dere separate fag for engelsk? Amerikansk engelsk vs. Britisk engelsk? *fnis* Hvis man har tunga ute mens man skjærer løk begynner man ikke å grine. Ikke det at det er så hygienisk men Kjerringråd som ikke fungere. Bin there..done laden Lenke til kommentar
Nie Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Er de få tårene som kommer når man skjærer løk virkelig ett problem? oO Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Det betyr at du kan det da. xD det betyr at du og kan det ikke sant? Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Det betyr at du kan det da. xD det betyr at du og kan det ikke sant? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Eplefe: Mus? Do tell! =DHelt på slutten av vår UFATTELIG interessante samtale om globale problemer osv. så kom det en mus løpende ut av veggen og inn i høytaleren. Den var brun. Men hun teite damen knøt hele høytaleren inn i en plastikkpose og kommer til å drepe den, så jeg skal knyte en plastikkpose over hodet hennes og dunke henne i veggen et par ganger for å se om hun liker det. Da har man hatt internasjonal engelsk uten internett.Har dere separate fag for engelsk? Amerikansk engelsk vs. Britisk engelsk? *fnis*Mpf. Vi har både britisk, amerikansk, australsk osv. engelsk. Så ja, man kan si det sånn. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Er de få tårene som kommer når man skjærer løk virkelig ett problem? oO Nei...egentlig ikke. Syns det er flott at de er der egentlig, men det er nok bare jeg Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Er de få tårene som kommer når man skjærer løk virkelig ett problem? oO Maten smaker så salt av det Lenke til kommentar
b-real Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Har dere separate fag for engelsk? Amerikansk engelsk vs. Britisk engelsk? *fnis*Mpf. Vi har både britisk, amerikansk, australsk osv. engelsk. Så ja, man kan si det sånn.Har bare aldri hørt betegnelsen "internasjonal engelsk" før. Men så er det dog noen år siden jeg har gått skole da Lenke til kommentar
Nie Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Eplefe: Jeg vil ha film av det du gjør med henne. =D B-real: Flott? oO PepsiCo: Salt er bra. ^^ Lenke til kommentar
j-- Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Ja eple, drep læreren, slik at hun lærer det til neste gang! La hun nå drepe musen. det er et skadedyr :---) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg