Nie Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Espen; Why not? Jeg vedder på det er sant. =D Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Espen; Why not? Jeg vedder på det er sant. =D men det trenger ikke de og vite da... Lenke til kommentar
b-real Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Damn, var godt å få kommet seg i badekarret. Etter en har vært på jobb så blir det en sånn svak lult av urin på det du har på deg selv om du ikke har vært å vasket tiss da.. X antall år med tiss og bæsj setter vel sine merker vil jeg tro. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Espen; Kom igjen, ut av det normal-skapet du har gjemt deg i. xD Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Nie, sant. VGS var preget av at vi skulle lære salsa og jazzballett. Der falt jeg av steget og skulka Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Nie, sant.VGS var preget av at vi skulle lære salsa og jazzballett. Der falt jeg av steget og skulka salsa er dritgøy da Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Espen; Kom igjen, ut av det normal-skapet du har gjemt deg i. xD Uretferdig! homofile og lesbiske får være i skap, men ikke jeg Lenke til kommentar
Nie Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 (endret) Aaah. Skulking. Den forbudne frukt, men fy så fristende... *riste av seg tanken* Nei, på tide å komme seg avgårde. Noen av oss må på skolen. xD Snakkes, smådyra. ^^ Espen: Korrekt. Det er fordi vi er ute etter deg. Endret 7. februar 2008 av Nie Lenke til kommentar
b-real Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Skjønner ikke hva folk i dag har så imot dansing..it's fun jo.. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 B-real: Vi har forskjellige definisjoner av det å ha det morsomt Meh, er ferdig med å spise lunch nå, og er fortsatt sulten. Kjedelig, for da går det sikkert penger i kantina etterpå *cut cut* Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Aaah. Skulking. Den forbudne frukt, men fy så fristende... *riste av seg tanken* Nei, på tide å komme seg avgårde. Noen av oss må på skolen. xD Snakkes, smådyra. ^^ Espen: Korrekt. Det er fordi vi er ute etter deg. dårlig gjort hade da sauen Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Hallo! Nå er jeg tilbake fra legen! Wazzææp? Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 kan du lese signaturen din? --------------- Hallo! Nå er jeg tilbake fra legen! Wazzææp? hva hadde legen og si da? Lenke til kommentar
j-- Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Det er nok en som har glemt å logge av skolemaskina si, Espen Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 kan du lese signaturen din? --------------- Hallo! Nå er jeg tilbake fra legen! Wazzææp? hva hadde legen og si da? Først tok jeg en astmapustegreie også tømte han meg for blod også tok jeg ventolin også tok jeg astmagreia igjen også fikk jeg to resepter. Jeg hadde visst ett eller anna som astma forverret av forkjølelse eller noe sånt. Hva har dere gjort i dag da? Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Det er nok en som har glemt å logge av skolemaskina si, Espen er jo den vanlige spamen som kommer fra den brukeren da... Lenke til kommentar
b-real Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 B-real: Vi har forskjellige definisjoner av det å ha det morsomt :Tydeligvis. Men det at folk på død og liv skal unngå dans sånn generelt er for meg litt uforståelig..er det nærkontakt med et annet menneske som freaker dere ut eller? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Skjønner ikke hva folk i dag har så imot dansing..it's fun jo.. Dans er helt greit, så lenge det er frivillig og ikke påtvunget av et surt, gammelt hespetre. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Åh...så det er tvangen som er problemet Dere er noen merkelige dyr. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Dans er greit når man er alene hjemme og lager mat mens man hører på Deep Purple, men ellers er det bare pinlig. kan du lese signaturen din? Det betyr at du kan det da. xD Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg