Demantios Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 jah ånei, ikke du oxo Lenke til kommentar
b-real Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 jahånei, ikke du oxo Say squat? oO Lenke til kommentar
j-- Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 *også, pepsico. også. Gjenta etter meg: oooogggsssåååå. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 (endret) *også, pepsico. også. Gjenta etter meg: oooogggsssåååå. også nå har jeg lært men faen da.. autokorreksjon fra jeg til jeg edit: men i hælvete da edit2: nå ble hele poenget ødelagt.. jeg bare hevna tenkte siden han skrev "jah" så kunne jeg skrive "oxo", men neidaaa Endret 7. februar 2008 av PepsiCo Lenke til kommentar
j-- Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Flink Hva skjer hos deg i dag? Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Skal skrive en kommentar til denne artikkelen. Er den så ille å skrive en kommentar til da? Mhh... friminut snart, som betyr at pc-ene må leveres =/ Lenke til kommentar
b-real Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 *fnise* Hva er det du prøver å skrive? Stikker å tar med et bad jeg. Kjenner jeg er fråsen fra topp til tå. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Problemet mitt er at læreren min er helt enig, men jeg synes Kadra er en dust Lenke til kommentar
Nie Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Foreldre. Ett banneord og de slenger på røret. Merkelige greier. xD Såe, jeg kjeder meg. Noen som vil danse fugledansen for meg? Lenke til kommentar
Frigata Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Helsikke satek!! Grytidlig i dag stod eg i dusjen innsåpa og innshampoerad med null vatn i dusjhovudet. Stod der og fraus i ca 5 minutt, og til slutt hadde eg fått innovertiss. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Sucks. Jeg for min del hadde tidenes beste natt i sofasenga her på hybelen med en fantastisk drøm som varte fra i går kveld til neste torsdag. Liker slike drømmer som går fra dag til dag. Er bare en liten nedtur å våkne og oppdage at det ikke er neste uke enda likevel Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 (endret) Flink Hva skjer hos deg i dag? Fint lite. Sitter ov venter på lunsj, som begynner om 10min *fnise*Hva er det du prøver å skrive? _jg_ wohoo, klarte det Endret 7. februar 2008 av PepsiCo Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Såe, jeg kjeder meg. Noen som vil danse fugledansen for meg? skulle gjerne gjort det, men de på jobben har begynt og lure på hva som er galt med meg allerede Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Nie, kan jeg ikke danse vals med meg selv i stedet? Fugledansen frembringer fæle minner jeg prøver å fortrenge. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 (endret) Vel, om de allerede lurer Espen, så har det vel ikke noe å si? x) Smurfen: Sorry, jeg har samme tingen til vals. Nazilærere som ikke kunne holde kjeft om mensen. Herlighet. x) Endret 7. februar 2008 av Nie Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Jeg har 6-7 år med påtvunget fugledansing på baken. Jeg avskyr den dansen, bare tanken på den gjør meg kvalm, utilpass og gir meg lyst til å kakke en lærer eller to i hodet med en større hammer. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Hm. Kanskje jeg ikke skal klage. oO Vi fikk i alle fall variere mellom vals, sving-ting, og noe rart gatedansaktige greier. x) Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Jeg føler det samme for polynese (elns) som jeg ble tvunget til å danse hele ungdomsskolen. Swing var noe jeg lærte på fritida hjemme med søss Glemt alt så klart. Det eneste som sitter igjen, er vals og reinlender, som jeg lærte da jeg var pitteliten ^^ Lenke til kommentar
Nie Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 De burde ikke ha så mye dans i opplegget sitt på skolen. oO Ødelegger for ungdommen. x) Kan heller bare raskt lære dem det, og la dem gjøre med det som de vil. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Vel, om de allerede lurer Espen, så har det vel ikke noe å si? x) vil helst ikke bekrefte alt det de allerede tror om meg da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg