b-real Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Jah Og i dag klarte jeg til og med å stå opp tidlig. + at jeg har jobbet litt før frokosten oO Jeg føler meg produktiv i dag. Ikke bra.GRUSOMT!Du må barrikere(?) deg inne så du ikke står i fare for å gjøre noe konstruktivt! Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 morn folkens står til i dag? Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 morn folkens står til i dag? Ganske bra faktisk. Derda? Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Jeg skriver analyse av et leserbrev nå i norsken. Noen som vet hva plussord er? Og hva er grei lengde på en analyse av et leserbrev på typ 400 ord? Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Ganske bra faktisk. Derda? vet ikke helt enda... men finner det ut etterhvert Lenke til kommentar
-Redhead- Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 God morgen alle sammen. Fin dag i dag, ikke sant? ^^ Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 bwaha.. Powerpoint jobbing i engelsk fordypning. "Veldig bra" ifra læreren Lenke til kommentar
b-real Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Jeg skriver analyse av et leserbrev nå i norsken. Noen som vet hva plussord er? Og hva er grei lengde på en analyse av et leserbrev på typ 400 ord? Tror de spørsmålene helst passer i "leksehjelp"-kategorien vet ikke helt enda... men finner det ut etterhvert For tidlig på morgenen? God morgen alle sammen. Fin dag i dag, ikke sant? ^^ Ja faktisk, er en meget fin dag...har vart nå i snart 24 timer. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 For tidlig på morgenen? for min del, så teller de 10 første samtalene, for hvordan resten av dagen blir Lenke til kommentar
b-real Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Jah, de første samtalene har ganske så mye å si hvordan resten av dagen blir. Vet selv hvordan dagen kunne bli ødelagt av tards som ringte da jeg jobbet på 1881 så jeg vet hva du prater om Men det blir vel litt annerledes for deg som skal selge og ikke bare drive service ovenfor kundene. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 (endret) God morgen alle sammen. Fin dag i dag, ikke sant? ^^ God morgen, god morgen =D Jepp, er fint vær i dag, overraskende nok. Hvordan er det med været på kongsberg i år? ^^ ---- Fra en annen tråd: ikke steng piratebay! stenger dere det skal jeg ta selvmord Hahahahaha, hjelp xD Endret 7. februar 2008 av clvn Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 haha @ piratebay komment Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Jah, de første samtalene har ganske så mye å si hvordan resten av dagen blir. Vet selv hvordan dagen kunne bli ødelagt av tards som ringte da jeg jobbet på 1881 så jeg vet hva du prater om Men det blir vel litt annerledes for deg som skal selge og ikke bare drive service ovenfor kundene. i dag har jeg en god dag kan det virke som og driver og ringer opp fastelefon kunder for og prakke på mer Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Hva skjer her i gården da? Jeg må skrive en kommentar på nynorsk. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Hva skjer her i gården da? Jeg må skrive en kommentar på nynorsk. Ein komentar? Noke likt det eg har skreve no da? Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Hva skjer her i gården da? Jeg må skrive en kommentar på nynorsk. sulten! sleten! tørst! kjedermeg! støl! klagete! Lenke til kommentar
j-- Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Hva skjer her i gården da? Jeg må skrive en kommentar på nynorsk. sulten! sleten! tørst! kjedermeg! støl! klagete! Gå til kantina, kjøp deg cola og mat. Slutt å ha sex med sengestolpen din, så slipper du å bli støl. Så finner du deg et morsomt flashspill og leker med noen timer, mkaj? Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Har ikke kantine, bare spisesal som er åpen i pausa klokka 11, har henta meg en cola, men ikke mat. Sengestolpen skal alltid sexes, og jeg kan ikke spille spill på jobb Lenke til kommentar
b-real Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Hva skjer her i gården da? Jeg må skrive en kommentar på nynorsk. En kommentar? Mao ikke store jobben? Mat jah...burde vel kanskje finne meg noe å spise..ikke spist siden..hmm...17-tida i går.. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Skal skrive en kommentar til denne artikkelen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg