Datasmurf Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 (endret) Klart det gjør, nå kom hit og fjern noen ribbein på meg sånn at jeg kan utføre en autofellatio før jeg legger meg. Endret 7. februar 2008 av Datasmurf Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 (endret) NEI! Og her følger mer av det samme: Se filmen hos Youtube Og her har du meg som prøver å krangle meg vekk fra en warn med moderatorene: Se filmen hos Youtube Endret 7. februar 2008 av L4r5 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Tror jeg bare holder meg til å høre på DJ Bobo og DJ Mystik og labbe bort til senga for å se om jeg er i stand til å utføre en autofellatio. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Hadde jeg bare vært i stand til å utføre autofellatio så hadde jeg giftet meg med meg selv. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 (endret) Og hadde jeg vært i stand til å skrive masse spennende om hinduismen og kristendommen ville jeg vært i den dypeste søvn nå. Teiteste religionen noensinne. "Hinduism is a diverse system of thought with beliefs spanning monotheism, polytheism, panentheism, pantheism, monism and atheism." "In the Rig Veda, Brahman gives rise to the primordial being Hiranyagarbha that is equated with the creator God Brahmā. The trimurti can thus be considered a personification of hiranyagarbha as the active principle behind the phenomena of the universe. The seers who inspired the composition of the Upanisads asserted that the liberated soul (jivanmukta) has realized his identity with Brahman as his true self." Endret 7. februar 2008 av Skarstad Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Kan si meg enig i at kristendommen er den teiteste religionen noensinne, men jeg har virkelig trua på hinduismen. Hadde jeg ikke vært åsatruer, tror jeg jeg hadde gitt den en (ny) sjanse Lenke til kommentar
b-real Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Hjelp! Jeg får ikke sove for jeg har ikke noe One Piece å se på! Må ha One Piece for å sovne? Damn...da er man addict ^^ Kanskje ikke så rart..en av de beste animeseriene noen sinne Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Want to buy new life! Jeg tok meg selv i å lete etter tråder jeg kunne rapportere fordi jeg ikke hadde lyst til å legge meg. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Hvem ønsker seg liksom ikke et nytt liv Tror jeg blir nødt til å koke meg litt kaffe for damit så øya siger Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Fun fact: Religion er like kjedelig nå som da Skarstad sutra. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Har det noen gang vært en artig affere? Sånn..egentlig? Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Mhh... god morgen folkens *hugs* Lenke til kommentar
b-real Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 God morn =) Har du sovet godt i natt? Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 (endret) God morgen folkens ^^ Endret 7. februar 2008 av Kexxy er sexxy! Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 God morn =)Har du sovet godt i natt? Jah Og i dag klarte jeg til og med å stå opp tidlig. + at jeg har jobbet litt før frokosten oO Jeg føler meg produktiv i dag. Ikke bra. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Morn folkens. Kaffe og røyk. Affpaff. Lenke til kommentar
EvenEleven Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 dumme meg forsovet seg:( jeg hadde reist meg opp fra senga, dusja, lkedd på meg. også skulle jeg bare varme meg litt under dyna ;'( Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 dumme meg forsovet seg:( jeg hadde reist meg opp fra senga, dusja, lkedd på meg. også skulle jeg bare varme meg litt under dyna ;'( Haha, kjenner meg igjen xD Lenke til kommentar
j-- Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 EvenEleven: Det var på den måten forrige skoleåret mitt nesten gikk i dass God morgen, forresten, folxxzzzz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg