Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Valgte Geo som andrefordypning, men skiftet til Sosiologi ganske kjapt. Var oppe på låven et par ganger. :)

Hehe, Låven brukte de stort sett på førsteåret siden det har vært uvanlig mange som tar geog for tiden. :)

Da jeg begynte sa de at kullet mitt var historisk stort.

Har ikke valgt meg andrefordypning jeg. Ser ut som jeg skal istedet til HiG og ta emner, men får se hva jeg får til svar på søknadene mine. Det blir en svær førsteforypning i alle fall :p

Lenke til kommentar
Har ikke valgt meg andrefordypning jeg. Ser ut som jeg skal istedet til HiG og ta emner, men får se hva jeg får til svar på søknadene mine. Det blir en svær førsteforypning i alle fall :p

Hehe, blir ofte slik, har jeg hørt. For min del vurderer jeg å ta bachelor i både sos.ant og sosiologi.. Blir nok å gjøre de to neste semestrene, isåfall. :p

Lenke til kommentar
SABOTAAAAGE!
Listen All Of Y'all It's A SABOTAGE! =D

Åh. Så de live i sommer, Roskilde Festivalen. Det var så sykt bra, får gåsegud bare av å tenke tilbake på det. :wee:

I morgen skal jeg se Rambo på kino. Noen som har sett den? Liker egentlig ikke sånne bangbang-filmer.

Må ha vært skøy. Skulle gjerne likt å høre "Girls" framført live :wee:

Jeg skulle egentlig ha vært på Kårstua i kveld men det er ei som ligger..vel..for døden så jeg ble plassert på min vanlige plass.

Kommer til å bli ei jævlig lang natt kjenner jeg. Er dautrøtt allerede.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...