JR Ewing Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 I morgen er det helg! Digger torsdager. Data-lab kl 10 og sitte med øvingsoppgaver og drikke kaffe og kose seg. Så dra hjem og helge. SOS1002 eller noe? Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 (endret) Perspektivemnet IT1102. Relativt enkelt fag. Edit: Hva du går? Endret 6. februar 2008 av Skagen Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Yuck! Nå kom Through My Words frem på spillelista mi. Eddie meduza sier jeg bare Come again? Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Perspektivemnet IT1102. Relativt enkelt fag. Edit: Hva du går? Okei. Går Sos.ant bachelor. Driver og tar SOS1002 (Statistikk) i tillegg. Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Ah. Da har jeg nok sett deg på Dragvoll. Du har ikke tatt noen geog-fag da? Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Ah. Da har jeg nok sett deg på Dragvoll. Du har ikke tatt noen geog-fag da? Valgte Geo som andrefordypning, men skiftet til Sosiologi ganske kjapt. Var oppe på låven et par ganger. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Jeg føler meg skremmende ung. oO *krype under dyna* Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Valgte Geo som andrefordypning, men skiftet til Sosiologi ganske kjapt. Var oppe på låven et par ganger. Hehe, Låven brukte de stort sett på førsteåret siden det har vært uvanlig mange som tar geog for tiden. Da jeg begynte sa de at kullet mitt var historisk stort. Har ikke valgt meg andrefordypning jeg. Ser ut som jeg skal istedet til HiG og ta emner, men får se hva jeg får til svar på søknadene mine. Det blir en svær førsteforypning i alle fall Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Jeg føler meg skremmende ny og forfrisket. Jeg tror jeg skal sove nå, mens jeg hører på eldre 5ive og Backstreet Boys Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Har ikke valgt meg andrefordypning jeg. Ser ut som jeg skal istedet til HiG og ta emner, men får se hva jeg får til svar på søknadene mine. Det blir en svær førsteforypning i alle fall Hehe, blir ofte slik, har jeg hørt. For min del vurderer jeg å ta bachelor i både sos.ant og sosiologi.. Blir nok å gjøre de to neste semestrene, isåfall. Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Mener du full fordypning i begge fag? Jeg har nok å gjøre dette semestret. IT1102 går kun på vårsemestret, så da ble det 22,5 sp før jul og 37,5 sp i dette semestret, ugh. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 SABOTAAAAGE!Listen All Of Y'all It's A SABOTAGE! =D Åh. Så de live i sommer, Roskilde Festivalen. Det var så sykt bra, får gåsegud bare av å tenke tilbake på det. I morgen skal jeg se Rambo på kino. Noen som har sett den? Liker egentlig ikke sånne bangbang-filmer. Må ha vært skøy. Skulle gjerne likt å høre "Girls" framført live Jeg skulle egentlig ha vært på Kårstua i kveld men det er ei som ligger..vel..for døden så jeg ble plassert på min vanlige plass. Kommer til å bli ei jævlig lang natt kjenner jeg. Er dautrøtt allerede. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Hjelp! Jeg får ikke sove for jeg har ikke noe One Piece å se på! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 /me surfer monty python videoclips! Aaaaaaai laik tsjainiiiiiis... Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Og denne minner meg veldig om dette forumet til tider: Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Og denne minner meg veldig om dette forumet til tider: It most certanly doesn't! Lenke til kommentar
-_Stenersen_- Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Den siste var bare alt for genial Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 (endret) It most certanly doesn't! Oh yes it does! Edit: Flere forumtaktikker: Endret 7. februar 2008 av L4r5 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Ha ha, stemmer jævlig godt til både kafeen og forumet ^^ Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Ha ha, stemmer jævlig godt til både kafeen og forumet ^^ Nei, det gjør det ikke! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg