K.. Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Djævelsk bra, Eivicious. I grunn best. \o/ I SMELL GOOD? NO? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 That's all folks. Nattapå dere. Eivicious: Ikke prøv å skru den på, vask den uten såpe og la den tørke, så prøv å skru den på. Er ikke SIKKERT den er gått til helvete, nemlig. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Jeg burde sove og fikse døgnrytme og gå på skolen og høre på læreren prate om PHP i 7 timer i morgen. Og siden jeg er smålei WoW, sett de filmene jeg vil se for øyeblikket og er ferdig med å re-innrede rommet, vaske badet og spise kalde påmfri med smelta ost, burde jeg også gjøre det også, så jeg ikke blir sittende her til hanen galer. Men kjenner jeg meg selv rett, kommer jeg til å gjøre nettopp det. Makan. Qu'une honte Lenke til kommentar
Nie Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Ooooh, pomfri med smelta ost. Høres genialt ut, jo. oO Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Ooooh, pomfri med smelta ost. Høres genialt ut, jo. oO Godt som bare det! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Er genialt i varm tilstand. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Nå har jeg spist meg mett på godteri . Lenke til kommentar
Pañolada Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 That's all folks. Nattapå dere.Eivicious: Ikke prøv å skru den på, vask den uten såpe og la den tørke, så prøv å skru den på. Er ikke SIKKERT den er gått til helvete, nemlig. Ok skal prøves, skal jeg bare skylde den i vann eller? Mobilen gir egentlig litt f i, men jeg har et minnekort inni som jeg elsker over alt på jord Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Ska si det var kjedelig her nå! Hva driver dere med nå? Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Skriver i Forumkaféen. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Skal legge meg. Bare se èn episode av X-Files til.. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Ska si det var kjedelig her nå! Hva driver dere med nå? Hører på Beastie Boys. Yeeeeeeeeah. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Ska si det var kjedelig her nå! Hva driver dere med nå? Hører på Beastie Boys. Yeeeeeeeeah. SABOTAAAAGE! Lenke til kommentar
superandreas Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 That's all folks. Nattapå dere.Eivicious: Ikke prøv å skru den på, vask den uten såpe og la den tørke, så prøv å skru den på. Er ikke SIKKERT den er gått til helvete, nemlig. Ok skal prøves, skal jeg bare skylde den i vann eller? Mobilen gir egentlig litt f i, men jeg har et minnekort inni som jeg elsker over alt på jord Ta ut minnekortet da sitter å spiller poker jeg...feeeestlig.. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Yuck! Nå kom Through My Words frem på spillelista mi. Lenke til kommentar
-_Stenersen_- Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Yuck! Nå kom Through My Words frem på spillelista mi. Eddie meduza sier jeg bare Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 I morgen er det helg! Digger torsdager. Data-lab kl 10 og sitte med øvingsoppgaver og drikke kaffe og kose seg. Så dra hjem og helge. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 SABOTAAAAGE! Listen All Of Y'all It's A SABOTAGE! =D Åh. Så de live i sommer, Roskilde Festivalen. Det var så sykt bra, får gåsegud bare av å tenke tilbake på det. I morgen skal jeg se Rambo på kino. Noen som har sett den? Liker egentlig ikke sånne bangbang-filmer. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 (endret) Nam. Porsgrund Jubilee XO var bedre enn jeg hadde regna med. Endret 6. februar 2008 av L4r5 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg