Eplefe Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Når folk sier "Amerika" tenker jeg automatisk USA og ikke kontinentet. Siden folk som oftest er ganske flinke til å påpeke "Sør-Amerika" osv. :] Lenke til kommentar
edge Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Når folk sier "Amerika" tenker jeg automatisk USA og ikke kontinentet. Siden folk som oftest er ganske flinke til å påpeke "Sør-Amerika" osv. :] You got owned, owned owned owned(Husker ikke linken, så synger den her). YOU got owned, owned owned owned. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Det gjør jeg også egentlig, Eplefe... Jeg kunne bare ikke dy meg. Lenke til kommentar
edge Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Det gjør jeg også egentlig, Eplefe... Jeg kunne bare ikke dy meg. I like it when you can't dye Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 underpants: eg seier ikkje ho er stygg, eg seier berre at ho har litt utstikkjande auger og munn som gjer at eg får litt sån fiske felling når eg ser på ho. men for all del, ho er sikkert ei pen jente, men ingenting mot Celine Dion Lenke til kommentar
EvenEleven Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Når folk sier "Amerika" tenker jeg automatisk USA og ikke kontinentet. Siden folk som oftest er ganske flinke til å påpeke "Sør-Amerika" osv. :] You got owned, owned owned owned(Husker ikke linken, så synger den her). YOU got owned, owned owned owned. Navnetditt.owned.com eller noe:P genialt^^ Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Det er så koselig å faktisk forstå teksten nå. Da jeg virkelig digget sangen ante jeg ikke hva den handlet om, den var bare catchy. ^^ Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Hva handler den om da? Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 eplfe: off nei den var ugly Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 *youtube* Det er så koselig å faktisk forstå teksten nå. Da jeg virkelig digget sangen ante jeg ikke hva den handlet om, den var bare catchy. ^^ Den der er så elsk! Har du en oversettelse av teksten noe sted? Mine fransk-kunskaper er meget begrensede. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 underpants: eg seier ikkje ho er stygg, eg seier berre at ho har litt utstikkjande auger og munn som gjer at eg får litt sån fiske felling når eg ser på ho. men for all del, ho er sikkert ei pen jente, men ingenting mot Celine Dion Jeg syns du er kul jeg, Schnell, som alltid snakker i mot flertallet og gjør hverdagen min mye morsommere. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Å være fra en generasjon som ikke kan bry seg, og lete etter en mening og litt sånn. Er ikke så alt for mye mening i den, eeegentlig, men . . . xD Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Ser ut som om vi kansje får 20mb/1mb linje . Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Den der er så elsk! Har du en oversettelse av teksten noe sted? Mine fransk-kunskaper er meget begrensede. http://www.lyricsdownload.com/kate-ryan-de...ion-lyrics.htmlKjapp googling. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 (endret) Å være fra en generasjon som ikke kan bry seg, og lete etter en mening og litt sånn. Er ikke så alt for mye mening i den, eeegentlig, men . . . xD Dis-illusjonert eller noe slikt betyr tittelen i følge en kamerat av min bror Takk for oversettelsen forresten. Endret 6. februar 2008 av L4r5 Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 men eg stikk eg, skal sjå farmen. håpar ikkje christan vert fyrstekjempe han er best snx folkx Lenke til kommentar
EvenEleven Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Bare meg som har en ide om at schnell egentlig er en høyprofilert moderator som er her for å lage eleven og drama:P? no offense, nesten. Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 ehhh kva? eg er her fortsatt also , så det nyttar ikkje baksnakkje meg Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Ser ut som om vi kansje får 20mb/1mb linje . jeg har det jeg og Schnell: det har aldri hindret meg i og prate drit om deg uansett det vell? Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Ah, etter en svipptur (med sykkelen) på Prix er jeg klar til å kose meg med nyeste episode prison break. Life's good Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg