Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så her kommer jeg hjem fra Oslo og er helt kake i kroppen og øra piper ennå, og hva får jeg se? Jo, nytt utseende. Ikke klart å bestemme meg for om jeg liker det eller ei. Hva er dette for no' rart? :p

 

Diskusjon.no er jo helt normal. Sikkert bare du som har hallis :)

IP.board er i alle fall helt fucka, finner ikke "Mine innlegg" engang.

Må bruke diskusjon.no-skinnet og det ser ikke bra ut. :p

Lenke til kommentar

Nehei ikke faen dette er forjævelig, går og fortsetter på Bioschock2 istedet møkka layouten her gjør meg bare så hinsides irritert.

Men seriøst, hvorfor syte over noe som kun har vært i live under 24 timer? Liker å se hvordan du tror dette "rotet" er og blir permanent. Du kan ikke forvente at en IPB2 -> IPB3-oppdatering vil være plettfri over natten, det er tross alt et helt nytt system...

Lenke til kommentar

Nehei ikke faen dette er forjævelig, går og fortsetter på Bioschock2 istedet møkka layouten her gjør meg bare så hinsides irritert.

Men seriøst, hvorfor syte over noe som kun har vært i live under 24 timer? Liker å se hvordan du tror dette "rotet" er og blir permanent. Du kan ikke forvente at en IPB2 -> IPB3-oppdatering vil være plettfri over natten, det er tross alt et helt nytt system...

 

Snakker ikke om bugs, men generelt. Liker det bare ikke fordi det er totalt uoversiktlig.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...