Catkin Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 (endret) Stakkar da. La ham nå gjøre som han vil. Hvis det absolutt får ham til å føle seg bedre. Mr.BJ : Awww...dette kommer til å bli dyrt for meg. Endret 6. februar 2008 av Loveless Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Mr.BJ : Awww...dette kommer til å bli dyrt for meg. å? Lenke til kommentar
Bukselomme Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Ny avatar. o.O Driver å lager smilier for et annet forum. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Mr.BJ : Awww...dette kommer til å bli dyrt for meg. å? *Prøve å være mandig og barsk*. Neei, jeg klarer det ikke =(. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 skjer i deres hjem i dag da? Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 skjer i deres hjem i dag da? Er syk og skal til legen i morra! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 skjer i deres hjem i dag da? Jeg sitter og kikker tørst bort på flaska med Glenlivet Nadurra Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 (endret) skjer i deres hjem i dag da? Tja, jeg er misfornøyd og deppa som vanlig. Også har jeg vondt i halsen, og nesa renner. Linsen i venstre øye gjør litt vondt også. Får ta den av... Skal dusje og så sove. Gleder meg til helg, det er folk jeg vil/må unngå en stund framover... Men ellers er jeg ganske glad. Skjer med at jeg har fått en tendens til å stillne denne tråden? Endret 6. februar 2008 av SasaB Lenke til kommentar
Nie Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Okies, kan noen få meg til å slutte å surfe rundt? Jeg har så lite godt av det. oO "Down the road, not across the street", hvor mange versjoner av det trengs egentlig? Oo Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Den videoen drepte en del av meg i dag. Holdt ut i ett og et halvt minutt. Det gjør en gal, har fremdeles den lyden i huet... Lenke til kommentar
Nie Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 *gjespe* Den videoen fikk meg nesten til å sovne. x) Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 (endret) Har klangen i hodet enda selv faktisk. Men er like rolig^^. EY! Vent nå litt! Hva er det du driver å søker på egentlig..Oo. Endret 6. februar 2008 av Loveless Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Min har ikke buffera ennå. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 (endret) Jeg ble bare utrolig nervøs av den. Det er jo 9 minutter med tortur. Men klangen sitter i hodet ja ^^ Eller er jeg mentalt svak for tida? Hva jeg søker på? Fikk linken via MSN av en kompis. Jeg er en moden 16-åring, som ikke ser på Pokemon. Endret 6. februar 2008 av SasaB Lenke til kommentar
Nie Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Jeg husker ikke klangen, engang. o_O I think I'm weeeeeeird. x) Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Hører på den nå! Det er som musikk i mine ører! Lenke til kommentar
edge Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Når jeg en dag blir mamma, så vet jeg nå hvor barnefaren skal oppholde seg. =D [im g]http://freshgasflow.com/images/our_crazy_planet_images/share_pain_with_him.gif[/img] Holy crap. Kommer til å kreve keisersnitt fra min utkårede, av frykt for at hun skal finne på det der Lenke til kommentar
Nie Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Holy crap. Kommer til å kreve keisersnitt fra min utkårede, av frykt for at hun skal finne på det der Neida, tenk så moro? =D Mah, jeh, mah, jeh, mah, jeh, mah, jeh, mah, jeh, mah, jeh, mah, jeh, mah, jeh, mah, jeh, mah, jeh, mah, jeh, mah, jeh, mah, jeh, mah, jeh, mah, jeh, mah, jeh, mah, jeh, mah, jeh, mah, jeh, mah, jeh, mah, jeh, mah, jeh... Going crazy. o_O Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Neeeeeggh! 5 minutter er gått med "Mud - Kip!" Jeg dør! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg