thomassit0 Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 aaaaah... lappis er livet. *sitte i badekaret samtidig som jeg poster* Hehe, så for meg deg i badekaret med en vanntett laptop halveis nede i vannet. :!: Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Og dere hiver dere på som ulver.. *riste på hodet* Veel... "Jeg har sendt ett veldig personlig brev til en kjendis, til læreren min." fikk meg til å smile for første gang i dag Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Og dere hiver dere på som ulver.. *riste på hodet* Hei! Jeg hjelper. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 En haug med obskøne, usensurerte og uanstendige forslag til Britney? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Hehe, så for meg deg i badekaret med en vanntett laptop halveis nede i vannet. :!: Den stod på en stol ved siden av da Lenke til kommentar
Licht Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Hmm. Tror jeg spiller litt AvP2 (spiller ja, ikke filmlol). \o Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 (endret) Woohoo! Jeg har re-innredet rommet mitt etter å ha lest "Ole Brumms lille bok om Feng Shui". Nå er det slutt på depresjoner Kombinert med at jeg har kjøpt meg denne til 438 spenn med frakt. Ikke verst, ikke verst. Nå trenger jeg bare en ny kontorstol, et mindre bord, en løper og en mer komfy skinnstol jeg kan sitte i å se TV (lol, jeg ser aldri TV) ^^ Endret 6. februar 2008 av Datasmurf Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 "Ole Brumms lille bok om Feng Shui". Å, herre jemini, noe så smakløst. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 ÅNEI Ingen bokmål-nynorsk ordliste der ute som er gratis? Stakkars meg som holder på. (Ja det var ironi, det er ikke synd på meg.) Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Den var billig, og jeg mener fortsatt det er bedre å eie enn å leie, så ja. Dessuten liker jeg Ole Brumm ^^ Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Den var billig, og jeg mener fortsatt det er bedre å eie enn å leie, så ja. Det jeg reagerer på at at de lurer småunger til å tro på piss ved hjelp av kjente og kjære fantasifigurer (men jeg ser at det er passende). Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 (endret) Jeg synes ikke feng shui er piss, jeg tror på det, det har hjulpet for kompisen min. Han innreda hybelen sin etter feng shui og det er perfekt for ham. Han mente at det ville hjelpe meg også, siden jeg sliter litt. Han ser det på meg hver dag vi møtes. edit: Hvorfor skal møbler være så dyre, evt. vanskelig å oppdrive det man vil ha? Jeg kommer til å ende opp med å måtte lage mitt eget bord >< Endret 6. februar 2008 av Datasmurf Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Jeg synes ikke feng shui er piss, jeg tror på det, det har hjulpet for kompisen min.Han innreda hybelen sin etter feng shui og det er perfekt for ham. Han mente at det ville hjelpe meg også, siden jeg sliter litt. Han ser det på meg hver dag vi møtes. 1. Det er fortsatt piss. 2. Det finnes ingen fastsatte normer for hva som gir god energi og hva som gir dårlig energi blant utøvere av det, så alt du gjør er å tilfeldig flytte på ting. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Så lenge det føles bedre, er det bra. Hvis du vil ha meg unnskyldt, jeg skal gå ut i skogen og finne et varmt og solfylt sted og sette meg der til lykken finner meg. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Placeboeffekten er undervurdert. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Når jeg en dag blir mamma, så vet jeg nå hvor barnefaren skal oppholde seg. =D Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Placeboeffekten er undervurdert. Jeg vet Oo. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Når jeg en dag blir mamma, så vet jeg nå hvor barnefaren skal oppholde seg. =D Der fant jeg enda en grunn til å forbli skeiv oO Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Jeg liker ikke placebo. Ingen skal få et bedre liv ut av noe jeg vet egentlig ikke gjør noe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg