Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Rettigheter og slikt.

Jeg er klar over at denne filmen nok overdriver litt, men likevel. *sinna*

Hva er det egentlig de ikke får? Så vidt jeg kan se har de nå kommet så langt i frigjøringskampen sin at det eneste de har igjen å kjempe for er retten til å tvinge prester til å bryte med troen sin.

YOU GO, GIRLS!

Endret av Skarstad
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hva er det egentlig de ikke får? Så vidt jeg kan se har de nå kommet så langt i frigjøringskampen sin at det eneste de har igjen å kjempe for er retten til å tvinge prester til å bryte med troen sin.

Vel... rettighetene våre er en ting, den andre er holdningen generelt blant det norske folk. :)

Om jeg ikke kan bli prest gir jeg egentlig faen i. Så lenge jeg faktisk kan bli akseptert for den jeg er, i det miljøet jeg lever i. Noe enkelte ikke klarer, for tiden... >< *hate på visse gretne tardefolk man kjenner*

Lenke til kommentar
Duh... da kan hun jo likegjerne kjempe for mine rettigheter da :)

Deal. x)

kan bli ett problem ja... :hmm:

jeg kan være bi?

Da kunne jeg kjempa for mine egne rettigheter. x)

YOU GO, GIRLS!

Jaok, jeg skal gi deg rett på at rettigheter var feil ord å bruke.

Men, sist jeg sjekket mangler de også retten til å søke om adopsjon, for eksempel.

Men jeg tenkte mer på det at de ekstreme fordommene må bort. Alle homser er femi, osv. o_O

Endret av Nie
Lenke til kommentar
Faen, jeg feiler.

Klarer ikke spise opp noe :(

Jeg feiler i alt, matte, kjælighet og i høyde... Søren heller...

Legger til helse. Vond hals, og rennende nese også...

Aller først. Hvem andre enn Knut Erik feiler ikke i matte? Greit, noen andre også. Men saken er at vi er flere som faktisk gjør det :)

Kjærligheten kan jeg ikke hjelpe deg med, though :( Kan gi en klem, da :)

Lenke til kommentar

Kjærligheten har jeg gitt opp (for nå). Takke meg til småflørting hist og her, kosedyr for nærhet og å plukke opp et og annet smil og godt ord fra venner.

Men gubetre, jeg kjeder meg...

Jeg er halvveis forspist, orker ikke se film, orker ikke spille noe og vil ikke lese fordi om jeg leser ferdig boka mi nå, kan jeg ikke lese videre før oktober når neste bok slippes.

edit: Jeg feiler ikke i matte, jeg klarte meg middels bra med en firer som grensa til en sterk firer ^^

Fornøyd med at jeg per dags dato fortsatt liker geometri, halvliker trigonometri og mestra algebra. (Fart, tid og sannsynlighet er noe annet, men det er tre ting jeg generelt sett verken liker eller bryr meg noe om, så det har ikke noe å si)

Endret av Datasmurf
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...