Nie Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Skal ikke gi ham en mac bare for å være plagsomme, eller? ^^ Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Skal vi se: 1) Bli ferdig med undersøkelsen (mangler tre besvarelser). 2) Skrive stil om Romantikken 3) Skrive en sammenligning mellom to eventyr fra folkediktiningen om hvorfor havet er salt (jfr. Kverna som kverner på havsens bunn). Party ._. Jeg hopper i dusjen og håper på tre besvarelser når jeg er kommet ned igjen. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 hmm. Oversette 18 setninger og bøye 7 verb til nynorsk, lese bilteori. Jepp, går og barberer meg straks med andre ord. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Skal ikke gi ham en mac bare for å være plagsomme, eller? ^^ det der ville jeg ikke engang unnet min verste fiende Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Min todo for i kveld: - Fikse diverse excelark jeg har med hjem fra jobben ang gamle varer - Lage en strategi for pcklinikk - Lage en strategi for bvaresalg Hipp hurra Lenke til kommentar
Nie Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 (endret) Jeg vil bli mann. Så vil jeg bli homse. Bare for å ha en sak å kjempe for og faktisk bli tatt seriøst. Jeg er sinna. >.< Alastor: Jeg føler med deg. x) Endret 6. februar 2008 av Nie Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Jeg vil bli mann. Så vil jeg bli homse. Bare for å ha en sak å kjempe for og faktisk bli tatt seriøst. Jeg er sinna. >.< skal jeg bli homo, så du kan sloss for mine rettigheter? litt lettere Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 (endret) Jeg vil bli mann. Så vil jeg bli homse. Bare for å ha en sak å kjempe for og faktisk bli tatt seriøst. Jeg er sinna. >.< Alastor: Jeg føler med deg. x) Hva skal liksom de sloss for? Endret 6. februar 2008 av Skarstad Lenke til kommentar
paa99 Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 En ting en oppegående fyr som meg selv har lagt merke til er at det stort sett er de samme som henger på dette forumet... Kjenner mange av dere hverandre fra før eller? Kjenner en person som har konto på her på huset og han henger bare i hardware delen. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 skal jeg bli homo, så du kan sloss for mine rettigheter? litt lettere Nei, stakkar Nora. Ellr, om Nora vil bli mann og homo, så kan det funke. xD Lenke til kommentar
j-- Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Kjenner noen, og er blitt kjent med flere gjennom forumet. Tipper de fleste her som er aktive har det sånn =) Lenke til kommentar
Nie Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Hva skal liksom de sloss for? Rettigheter og slikt. Jeg er klar over at denne filmen nok overdriver litt, men likevel. *sinna* Lenke til kommentar
MetroN Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Da var jeg innkalt til sesjon. Det blir en ny opplevelse. Lenke til kommentar
paa99 Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Dere er heldig...Har ingen venner jeg Lenke til kommentar
Nie Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Kan jeg få være vennen din, paa99? ^^ Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 skal jeg bli homo, så du kan sloss for mine rettigheter? litt lettere Duh... da kan hun jo likegjerne kjempe for mine rettigheter da Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Dere er heldig...Har ingen venner jeg Kanskje du får noen her inne. ---------------------- Deilig med bad. Nå skal jeg snart se på hornblower tenkte jeg Lenke til kommentar
chokke Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Dere er heldig...Har ingen venner jeg Kjenner bare en her (fra før jeg ble registrert) så du er ikke alene Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 En ting en oppegående fyr som meg selv har lagt merke til er at det stort sett er de samme som henger på dette forumet...Kjenner mange av dere hverandre fra før eller? Kjenner en person som har konto på her på huset og han henger bare i hardware delen. jeg kjenner ganske mange av de som henger her inne... truffet endel av de IRL og har kjæresten min som en aktiv poster her Ellr, om Nora vil bli mann og homo, så kan det funke. xD kan bli ett problem ja... jeg kan være bi? Duh... da kan hun jo likegjerne kjempe for mine rettigheter da så ikke du var her inne jeg god idè Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Jeg er lite glad i dere, folkens. :\ Ingen nye besvarelser. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg