b-real Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Takker. Hvordan går det med deg da b-real? Joda, bare bra, klager ikke =) Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Verneombud og arbeidsmiljøloven? Viktig å vite hva du har rett til, vet du. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Grattis Olum! :fun: da? Tusen takk Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Takker. Hvordan går det med deg da b-real? Joda, bare bra, klager ikke =) hvem sin ide var å starte opp SO igjen da? =) Lenke til kommentar
b-real Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Verneombud og arbeidsmiljøloven? Viktig å vite hva du har rett til, vet du. Pff...er det noe man vet så er det alltid noen man kan spørre på en arbeidplass og er det ingen så vet så tar man en telefon til LO eller andre fagorganisasjoner som kan faget sitt _-_ Lenke til kommentar
Nie Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Er det normalt å bli sint og irritert av en komedie? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 aaaaah... lappis er livet. *sitte i badekaret samtidig som jeg poster* Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Espen: Sant det første spm var det verste? igrunnen... nr 1 og nr 2... men så gikk jeg først på do, og da gikk nr 1 opp for meg... og på bankortet mitt sto svar på nr 2 aaaaah... lappis er livet. *sitte i badekaret samtidig som jeg poster* har du vann i og? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 har du vann i og? Så klart. Ikke i laptopen da. Den står på en stol ved siden av Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Så klart. Ikke i laptopen da. Den står på en stol ved siden av RPP tid mener jeg Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 RPP tid mener jeg Hadde jeg hatt cam her så kanskje Lenke til kommentar
Nie Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Skitne tøser, er dere. Og jeg føler for å begå mord. Jeg er så glad det der bare er film, ikke faen om det er mulig å være så jævlig homofobisk i det virkelige liv. Det er nødt til å være parodier. Det MÅ være det. *håpe* Lenke til kommentar
b-real Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 hvem sin ide var å starte opp SO igjen da? =)Det var vel egentlig ment å gjøre siden den forrige ble stengt, det tok bare tid før det ble gjennomført. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Hadde jeg hatt cam her så kanskje teite maskinen som ikke har det innebygd Lenke til kommentar
b-real Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Til og med jeg har cam innebygd Lenke til kommentar
chokke Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Skitne tøser, er dere. Og jeg føler for å begå mord. Jeg er så glad det der bare er film, ikke faen om det er mulig å være så jævlig homofobisk i det virkelige liv. Det er nødt til å være parodier. Det MÅ være det. *håpe* Da skal jeg annerkjenne din eksistens så du ikke føler deg utelatt. Værsågod. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Dere får kjøpe ny maskin til meg om dere har behov for å se meg i badekaret da Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Dere får kjøpe ny maskin til meg om dere har behov for å se meg i badekaret da kan jeg få din gamle da? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Dere får kjøpe ny maskin til meg om dere har behov for å se meg i badekaret da kan jeg få din gamle da? hvis den nye er bedre enn den jeg har så er det klart det Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 hvis den nye er bedre enn den jeg har så er det klart det jeg spytter i 100kr for og skaffe lars bærbar med innebygd cam Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg